Met het koude weer in aantocht dacht ik misschien heeft er iemand nog belang bij een nette set lichtmetalen 16inch Volvo velgen voor het type V70 of S80 van de laatste generatie ( de NN van 2008 tot 2016 ofzo). De naam van de velg weet ik zo snel niet meer.
Na de overstap op all seasons zijn ze overbodig geworden.
Velgen zijn recht en overal netjes (kunnen wel een poetsbeurt gebruiken). Heb er helaas geen betere foto's van, ze liggen momenteel in de garage bij m'n schoonmoeder en daar kom ik ook niet dagelijks over de vloer...
Ze zijn voorzien van winterbanden. 2 x conti en 2x dunlop. Uiteraard gebruikt en niet zo veel profiel meer. Gaat dan ook meer om de velgen. Leuke basis voor een nieuw wintersetje.
Vraagprijs 95 euro.
Na de overstap op all seasons zijn ze overbodig geworden.
Velgen zijn recht en overal netjes (kunnen wel een poetsbeurt gebruiken). Heb er helaas geen betere foto's van, ze liggen momenteel in de garage bij m'n schoonmoeder en daar kom ik ook niet dagelijks over de vloer...
Ze zijn voorzien van winterbanden. 2 x conti en 2x dunlop. Uiteraard gebruikt en niet zo veel profiel meer. Gaat dan ook meer om de velgen. Leuke basis voor een nieuw wintersetje.
Vraagprijs 95 euro.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).