ali express

 
 
 
 
 
S80 Kinetic
 
Avatar
 
Subject:

Re: ali express

 · 
Posted: 18.05.2023 - 17:02  ·  #16
Dit product is een echte aanrader!!
https://s.click.aliexpress.com/e/_DnkjPF7
Vandaag even een paar kratertjes in mijn voorruit ermee gefixed.
Eén kratertje veroorzaakte al lange tijd een irritant gepiep bij regen als ik mijn ruitenwissers aan zette.
Het product is super eenvoudig te gebruiken. Voorruit goed schoonmaken, kratertje vetvrij maken met remmenreiniger en dan een paar druppeltjes van het goedje op de krater. Daarna het meegeleverde plastic folie eroverheen. Met wind wel even met een stukje tape vastzetten op de voorruit. Even een half uurtje wachten en daarna plastic folie verwijderen en het overtollige van het goedje er eenvoudig met meegeleverd messcherp mesje eraf schrapen.
Resultaat, je ziet bijna niets meer van het kratertje en nog belangrijker, de oppervlakte van de voorruit is weer super glad zodat de ruitenwissers niet meer piepen.
Ik vind het top spul en zeer goedkoop bovendien!
Doeke Dobma
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 3734
Geregistreerd: 08 / 2014
Subject:

Re: ali express

 · 
Posted: 18.05.2023 - 21:40  ·  #17
Voor 3 euro ook maar besteld. Eind augustus kan ik hem verwachten. Dan ben ik het al lang weer vergeten ;)
Marcel classic v70
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 284
Geregistreerd: 01 / 2022
Subject:

Re: ali express

 · 
Posted: 19.05.2023 - 18:03  ·  #18
Dat is altijd leuk
Als.je bij Aliexpress meerdere dingen besteld
Altijd een verrassing wat er als eerst wordt bezorgt
S80 Kinetic
 
Avatar
 
Subject:

Re: ali express

 · 
Posted: 19.05.2023 - 19:52  ·  #19
Quote door Doeke Dobma

Voor 3 euro ook maar besteld. Eind augustus kan ik hem verwachten. Dan ben ik het al lang weer vergeten ;)


Dit goedje werkt echt super goed.
Je moet er natuurlijk geen grote barsten in je voorruit mee willen repareren, dan ben je gewoon aan een nieuwe ruit toe. Doen ze ook bij de Carglass. Maar voor de wat kleinere steenslagputjes in je ruit werkt het perfect. Vandaag nog even gecheckt. Dat spul wordt echt keihard en je ziet bijna niets meer van de steenslagputjes. Voelen doe je ze al helemaal niet meer.
BBS
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: ZW-Drenthe
Leeftijd: 52
Berichten: 1443
Geregistreerd: 08 / 2018
Subject:

Re: ali express

 · 
Posted: 19.05.2023 - 20:46  ·  #20
 
Selected quotes for multi-quoting:   0