Quote door ries123
Dat op en neer gaan zal nog knap lastig worden denk ik. Er is ergens op het web wel iets te vinden van een knutselaar die met een Rasperry pi ofzoiets via het rti scherm wat voor elkaar gekregen heeft
Ik weet dat plein69 (Richard) voor zichzelf en anderen het rti scherm door een tomtom scherm vervangen heeft dus dat zou m.i. ook moeten kunnen met een carplayscherm met de juiste afmetingen. Dat rasperry verhaal heb ik gelezen maar dat is volgens mij weer een computer/tablet achtig iets wat je verbindt met je audiosysteem. Ik vraag mij af of de bluetooth module er in mijn geval nog wel tussen moet of dat je de Carplay rechtstreeks dmv een kabeltje met de hu 850 kunt verbinden. Eigenlijk gebruik ik de hu 850 nu dus alleen nog als versterker en doorgeefluik van geluid en als ik er in slaag het rti scherm te vervangen doe ik precies hetzelfde alleen moet dan het motortje dat het scherm omhoog en omlaag beweegt ook goed werken. Het enige wat vervolgens niet helemaal ideaal is, is dat dan het scherm zelf wel wat ver naar achteren zit om via touchscreen te bedienen.