Ik ben vreemd gegaan.... en nu ?

Bekentenis.

 
 
 
 
 
R-W
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zuid NL
Leeftijd: 45
Berichten: 1532
Geregistreerd: 06 / 2013
Subject:

Re: Ik ben vreemd gegaan.... en nu ?

 · 
Posted: 20.07.2014 - 22:37  ·  #16
Quote door Bigdog

Quote door R-W

Ik denk er ook wel eens aan maar kan het vooralsnog onder controle houden door er een weekendrelatie op na te houden in de vorm van een BMW cabrio ;)


Was jij niet bezig met een restauratie van deze ?


Niet bewust maar inmiddels weet ik dat niet zo zeker meer... ;)
@David, die ja, ook wezen kijken of er iets tussen zit?
folke3
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oosterhout
Leeftijd: 75
Berichten: 3661
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

Re: Ik ben vreemd gegaan.... en nu ?

 · 
Posted: 20.07.2014 - 22:58  ·  #17
Bij het PVI in Lelystad waar ik iedere twee jaar mijn voortgezette (motor)rijopleiding doe, leren ze me steeds, dat "als het tussen de oren klopt,je kunt motorrijden". Hetzelfde geldt hier ook een beetje. Waarom zou je anders moeten rijden als je in een andere auto rijdt, terwijl je eigenlijk relaxt wilt rijden, maar de auto nodigt je uit tot een andere rijstijl. Als daar de overeenstemming bereikt wordt, rij je in de juiste auto.
Je wilde het menu bekijken, maar hebt er tegelijk even van gesnoept, daarom voelt het als vreemdgaan, maar is het toch nog goedgekomen met je. Het zij je vergeven.
Ik wens je een mooie S60 toe!
yes996
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Zeewolde
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08 / 2013
Subject:

Re: Ik ben vreemd gegaan.... en nu ?

 · 
Posted: 20.07.2014 - 23:01  ·  #18
Wat kan je nu voor commentaar geven op zo'n schitterende topic?
"Berouw komt na de zonde"?? :-)
Baksteen
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Homepage: motor-forum.nl
Berichten: 791
Geregistreerd: 07 / 2013
Subject:

Re: Ik ben vreemd gegaan.... en nu ?

 · 
Posted: 20.07.2014 - 23:11  ·  #19
Quote door [-Tom-]



Ach, dat doe ik met de S80 nog regelmatig, uiteindelijk blijf je 95% van de weggebruikers voor :P


Gek he....in dat dorp waar 96% rijdt in schandalig met polyester opgeleukde Golfje en Astra's 1.1 :devil: :bandit:
Baksteen
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Homepage: motor-forum.nl
Berichten: 791
Geregistreerd: 07 / 2013
Subject:

Re: Ik ben vreemd gegaan.... en nu ?

 · 
Posted: 20.07.2014 - 23:20  ·  #20
Quote door folke3

Bij het PVI in Lelystad waar ik iedere twee jaar mijn voortgezette (motor)rijopleiding doe, leren ze me steeds, dat "als het tussen de oren klopt,je kunt motorrijden". Hetzelfde geldt hier ook een beetje. Waarom zou je anders moeten rijden als je in een andere auto rijdt, terwijl je eigenlijk relaxt wilt rijden, maar de auto nodigt je uit tot een andere rijstijl. Als daar de overeenstemming bereikt wordt, rij je in de juiste auto.
Je wilde het menu bekijken, maar hebt er tegelijk even van gesnoept, daarom voelt het als vreemdgaan, maar is het toch nog goedgekomen met je. Het zij je vergeven.
Ik wens je een mooie S60 toe!


Hey...daar kom ik ook nog wel s.... laatste keer voor SMM. Als je dat wat zegt hebben we wellicht zelfde werkgever ?

Ik ken de theorie idd. Ik moet zeggen dat ik graag '1' ben met waar ik mee rijdt. En dat gaat me altijd goed af, soms iets te goed. Samen met degene ten aanzien van wie ik absoluut niet vreemdga hebben wij dan ook 7 motoren :X en idd... kan met allen overweg en vermaak me prima, ondanks dat het 5 totaal verschillende merk/type motoren zijn.

Met auto's heb ik dat dus ook, al heb ik daar iets minder 'feeling' mee, niet technisch gezien maar omdat alle reactie's nu eenmaal iets minder direct zijn.
Voor mij dus graag groot, robuust, niet te stoppen, degelijk, vuurvreter, enz enz :)

Auto waar ik ooit het meest mee 'had' was nb een Alfa Romeo Giulietta 2.0
150pk, 4 carburateurs....


Damn... wat een karakterbak was dat !!
Oke, soms een bijzonder zwart karakter... dat absoluut !
Maar dat was rijden....je voelde hoe er gewerkt werd, hij schreeuwde het uit en leefde echt !!
En als je de gebruiksaanwijzing volgde...die moest je wel zelf uitvogelen...was t een heerlijke auto. (nee, ik ben niet zo oud, had weinig geld en moest snel een auto hebben :P )
Verder van alles en nog wat gehad. BMW 320, Suzuki Alto, Volvo 343, Volvo 240, VW Golf GTI, VW Polo, VW Passat 1.8Turbo, Seat Toledo, Peugeot 106, S80, S60 en hier en daar nog wat tussendoor :-/

Nu dus zo ongeveer een jaar weer aan de auto na een jaar of 15 zowel prive als werk 24/7/52 alles op de motor gedaan te hebben :)
Alleen een woon-werk 450 km grotendeels snelweg... toch maar weer aan de auto's begonnen :)
GreyS60
 
Avatar
 
Subject:

Re: Ik ben vreemd gegaan.... en nu ?

 · 
Posted: 20.07.2014 - 23:28  ·  #21
...
Baksteen
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Homepage: motor-forum.nl
Berichten: 791
Geregistreerd: 07 / 2013
Subject:

Re: Ik ben vreemd gegaan.... en nu ?

 · 
Posted: 20.07.2014 - 23:38  ·  #22
Quote door GreyS60

Als het snel en wendbaar moet zijn, yes de Buell....


Honda CB450S
Yamaha FRZ600
Honda NTV650
3 x Kawasaki KLX 650
en... Honda 1100XX Blackbird 8-)

En ook aan motoren van alles en nog wat gehad :P
johnbgood
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oud Beijerland
Leeftijd: 67
Berichten: 245
Geregistreerd: 04 / 2014
Subject:

Re: Ik ben vreemd gegaan.... en nu ?

 · 
Posted: 20.07.2014 - 23:53  ·  #23
Ach ben nog steeds verlieft op mn S80.
Dus vreemd gaan.....nee
JB.
roland kosters
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Kaulille
Leeftijd: 55
Berichten: 285
Geregistreerd: 08 / 2011
Subject:

Re: Ik ben vreemd gegaan.... en nu ?

 · 
Posted: 21.07.2014 - 01:21  ·  #24
Ik stel mijn V70 beschikbaar....
Baksteen
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Homepage: motor-forum.nl
Berichten: 791
Geregistreerd: 07 / 2013
Subject:

Re: Ik ben vreemd gegaan.... en nu ?

 · 
Posted: 21.07.2014 - 01:33  ·  #25
Quote door roland kosters

Ik stel mijn V70 beschikbaar....


Ik woon +/- 10km van de grens met Belgie en vind het hier meer Belgs dan Nederland maar toch scheelt dat niets in de invoerkosten, ben ik bang ;)
GreyS60
 
Avatar
 
Subject:

Re: Ik ben vreemd gegaan.... en nu ?

 · 
Posted: 21.07.2014 - 07:32  ·  #26
...
Domaso
 
Avatar
 
Subject:

Re: Ik ben vreemd gegaan.... en nu ?

 · 
Posted: 21.07.2014 - 08:55  ·  #27
Quote door Baksteen

Quote door folke3

Bij het PVI in Lelystad waar ik iedere twee jaar mijn voortgezette (motor)rijopleiding doe, leren ze me steeds, dat "als het tussen de oren klopt,je kunt motorrijden". Hetzelfde geldt hier ook een beetje. Waarom zou je anders moeten rijden als je in een andere auto rijdt, terwijl je eigenlijk relaxt wilt rijden, maar de auto nodigt je uit tot een andere rijstijl. Als daar de overeenstemming bereikt wordt, rij je in de juiste auto.
Je wilde het menu bekijken, maar hebt er tegelijk even van gesnoept, daarom voelt het als vreemdgaan, maar is het toch nog goedgekomen met je. Het zij je vergeven.
Ik wens je een mooie S60 toe!


Hey...daar kom ik ook nog wel s.... laatste keer voor SMM. Als je dat wat zegt hebben we wellicht zelfde werkgever ?

Ik ken de theorie idd. Ik moet zeggen dat ik graag '1' ben met waar ik mee rijdt. En dat gaat me altijd goed af, soms iets te goed. Samen met degene ten aanzien van wie ik absoluut niet vreemdga hebben wij dan ook 7 motoren :X en idd... kan met allen overweg en vermaak me prima, ondanks dat het 5 totaal verschillende merk/type motoren zijn.

Met auto's heb ik dat dus ook, al heb ik daar iets minder 'feeling' mee, niet technisch gezien maar omdat alle reactie's nu eenmaal iets minder direct zijn.
Voor mij dus graag groot, robuust, niet te stoppen, degelijk, vuurvreter, enz enz :)

Auto waar ik ooit het meest mee 'had' was nb een Alfa Romeo Giulietta 2.0
150pk, 4 carburateurs....


Damn... wat een karakterbak was dat !!
Oke, soms een bijzonder zwart karakter... dat absoluut !
Maar dat was rijden....je voelde hoe er gewerkt werd, hij schreeuwde het uit en leefde echt !!
En als je de gebruiksaanwijzing volgde...die moest je wel zelf uitvogelen...was t een heerlijke auto. (nee, ik ben niet zo oud, had weinig geld en moest snel een auto hebben :P )
Verder van alles en nog wat gehad. BMW 320, Suzuki Alto, Volvo 343, Volvo 240, VW Golf GTI, VW Polo, VW Passat 1.8Turbo, Seat Toledo, Peugeot 106, S80, S60 en hier en daar nog wat tussendoor :-/

Nu dus zo ongeveer een jaar weer aan de auto na een jaar of 15 zowel prive als werk 24/7/52 alles op de motor gedaan te hebben :)
Alleen een woon-werk 450 km grotendeels snelweg... toch maar weer aan de auto's begonnen :)


Die Giulietta is wel erg g**l! Heb 'n gele gehad. Maar ook een Alfetta 1.8 in "jouw" kleur. Staat heel hoog in mijn lijstje van favoriete auto's die ik gehad heb.
Baksteen
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Homepage: motor-forum.nl
Berichten: 791
Geregistreerd: 07 / 2013
Subject:

Re: Ik ben vreemd gegaan.... en nu ?

 · 
Posted: 21.07.2014 - 10:47  ·  #28
Quote door GreyS60



Suzuki Intruder VS700
Suzuki Intruder VS 1400
Harley Davidson Hardtail Evo 1340, kick only.
Harley Davidson Softail 1340.
Harley Davidson V-Rod Screamin Eagle, nummer 638 van de 1400.
Nu de Buell Ulysses.
(Wegens pech ooit nog eens een weekend ardennen gedaan op een kawasaki LTD 450.)

Rijd niet zoveel meer, maar heb nog wel steeds veel plezier op de buell.
Volgend jaar 25 jaar, motorrijder.


Mooi lijstje...echte 2 cilinder liefhebber dus ;) maar wij hebben ze ook nog allemaal in de schuur staan :P Alles wat ooit geweest is heb ik maar eens niet opgenoemd ^_^






Quote door Domaso


Die Giulietta is wel erg g**l! Heb 'n gele gehad. Maar ook een Alfetta 1.8 in "jouw" kleur. Staat heel hoog in mijn lijstje van favoriete auto's die ik gehad heb.


Ik heb zelfs spontaan even op MP gekeken wat er nog op staat van dit model.... :bandit: :lol:

Eerst maar weer een goede S60 !! Als ik mijn woon-werk afstand drastisch kan verkorten.... wie weet
johnbgood
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oud Beijerland
Leeftijd: 67
Berichten: 245
Geregistreerd: 04 / 2014
Subject:

Re: Ik ben vreemd gegaan.... en nu ?

 · 
Posted: 21.07.2014 - 13:35  ·  #29
Quote door GreyS60

Quote door Baksteen

Quote door GreyS60

Als het snel en wendbaar moet zijn, yes de Buell....


Honda CB450S
Yamaha FRZ600
Honda NTV650
3 x Kawasaki KLX 650
en... Honda 1100XX Blackbird 8-)

En ook aan motoren van alles en nog wat gehad :P


Suzuki Intruder VS700
Suzuki Intruder VS 1400
Harley Davidson Hardtail Evo 1340, kick only.
Harley Davidson Softail 1340.
Harley Davidson V-Rod Screamin Eagle, nummer 638 van de 1400.
Nu de Buell Ulysses.
(Wegens pech ooit nog eens een weekend ardennen gedaan op een kawasaki LTD 450.)

Rijd niet zoveel meer, maar heb nog wel steeds veel plezier op de buell.
Volgend jaar 25 jaar, motorrijder.


Mooi man !!
Intruder zie ik ,dan ben je misschien ook lid geweest van IOCH ?
Heb zelf altijd de 1500 gereden maar verkocht toen ik de S80 nam.......ach ja keuzes he :-/
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
yannickdv
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Eindhoven
Leeftijd: 30
Berichten: 2683
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: Ik ben vreemd gegaan.... en nu ?

 · 
Posted: 21.07.2014 - 15:58  ·  #30
Mijn vader rijdt een K75 uit 91. Slechts 36dkm gelopen :)

Plaatje van internet moeten pakken even. Die drie pitter klinkt geweldig, en stilte van de cardan aandrijving ;)

 
Selected quotes for multi-quoting:   0