Voor het probleem van Harry1958: Het DFCO klepje onder op het gasverdeelhuis is voor 99% de boosdoener!!! Ik ben ook bij Verdampere geweest (160km enkele reis) en deze kwam er zelfs niet uit. Uit pure wanhoop en vele eurootjes verder thuis maar de dfco klep van mijn oude gasverdeelhuis overgezet en hij loopt sindsdien als een zonnetje!!!
M.v.g. Frans (Een nu weer blij Bifuellist)
								
																	
																
								
							M.v.g. Frans (Een nu weer blij Bifuellist)
 engine lampje gaat branden. Als je mij per mail het chassisnummer van de auto stuurt, kan ik de prijs opzoeken, er zijn verschillende.
																
   Hier in België moet hij op lpg draaien voor de uitlaatgastest  =)  :yes:
																
 ) Als je toch bezig bent met het gasverdeelhuis: revisiesetje en DFCO klepje meebestellen. Het geheel goed reinigen en weer netjes monteren (lektest doen na de tijd) en je kent je auto niet weer terug. Strak stationair en niet meer afslaan. Ik heb pas geleden mijn stappenmotor ook vervangen (bijna 4 ton oud) en sindsdien geen problemen meer gehad!!! Ik reinig het gasverdeelhuis om de 25.000 km en vervang dan ook het natgas en drooggasfiltertje. Het is alleen jammer dat Volvo het gasverdeelhuis op zo'n k.tplek