Blokjes grille V70n van ACTuning - welke lijkt het meest op de echte V70 blokjes grille?

 
 
 
 
 
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39717
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Blokjes grille V70n van ACTuning - welke lijkt het meest op de echte V70 blokjes grille?

 · 
Posted: 10.10.2020 - 10:59  ·  #16
Quote door Pygmy

Aan de andere kant, als ik elke dag naar m'n auto kijk met een grijns op m'n gezicht voor de prijs van 2 avonden niet de kroeg in gaan - tja... :-)


Zo is dat.
En als je er lol aan hebt, zeker doen.
René
40forum team
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oldenzaal
Leeftijd: 65
Homepage: volvo40forum.nl/
Berichten: 2038
Geregistreerd: 07 / 2015
Subject:

Re: Blokjes grille V70n van ACTuning - welke lijkt het meest op de echte V70 blokjes grille?

 · 
Posted: 10.10.2020 - 17:45  ·  #17
Ik heb ooit op mijn vorige V70 onderstaande grille gehad.
Dacht de 'waterfall' grille van AC Tuning
Heb hem 2e hands van iemand overgenomen dus vraag me niet of ze deze nog verkopen.
Just for the looks ;-)





Piet_piraat
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 1485
Geregistreerd: 01 / 2015
Subject:

Re: Blokjes grille V70n van ACTuning - welke lijkt het meest op de echte V70 blokjes grille?

 · 
Posted: 11.10.2020 - 08:47  ·  #18
Quote door koennie

Quote door Piet_piraat

Ik heb er indertijd ook naar gekeken, maar vind het nog vrij prijzig voor wat plastic. Ben met plastidip aan de slag gegaan op de originele grille. Haalt het niet bij een blokjesgrille, maar voor 1/100e van het geld...


Ben wel benieuwd naar het resultaat!

Was even zoeken, maar gelukkig stond ie nog in m'n wdb!

Bolbo
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Spanje (Oviedo)
Berichten: 4105
Geregistreerd: 09 / 2016
Subject:

Re: Blokjes grille V70n van ACTuning - welke lijkt het meest op de echte V70 blokjes grille?

 · 
Posted: 11.10.2020 - 09:05  ·  #19
Quote door Pygmy
als ik elke dag naar m'n auto kijk met een grijns op m'n gezicht


Ik snap dat...nu. Ik heb dat sinds het vervangen van mijn velgen (zie mijn WDB), de auto is er zó op vooruit gegaan dat ik nu, elke keer als ik naar de auto loop, denk: gaaf man. En dat kostte nog een hoop meer incl nieuwe banden, maar dat had ik er in dit geval graag voor over.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0