Blower v70

Harder blazen???

 
 
 
 
 
Bolbo
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Spanje (Oviedo)
Berichten: 4106
Geregistreerd: 09 / 2016
Subject:

Re: Blower v70

 · 
Posted: 09.05.2019 - 13:28  ·  #16
Ik zou eerst even uitlezen, ik vermoed dat VIDA wel zal aangeven waar het probleem precies zit. De ventilator is een centraal onderdeel van de klimaatregelingsunit, en kan automatisch geregeld worden door de ECC (middels de AUTO knop) dus hij zit in het CAN systeem - dus zal VIDA er wel iets over te zeggen hebben.
Zie linkje in mijn signature voor mensen bij jou in de buurt. VIDA heeft tevens ook alle info over waar de componenten zitten, en de stappen die je volgens Volvo moet doorlopen om bepaalde zaken te testen / uit te sluiten en evt. te vervangen. Ik heb dat nu niet bij de hand, zit op andere laptop die thuis staat...
Bij de oudere modellen (V70n tot 2008) ging de voorschakelweerstand nog wel eens kapot, een metalen ding met een heleboel richels die in de kachelunit zit. Daar zou het aan kunnen liggen, maar ik zou als ik jou was echt eerst even uitlezen om te zien of je uitsluitsel krijgt.
Honk
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 45
Geregistreerd: 01 / 2018
Subject:

Re: Blower v70

 · 
Posted: 20.03.2020 - 02:48  ·  #17
Ik zal hier nog eens op reageren wat voorlopig de oplossing is geweest.
Een loszittend contact op de blower.
Monteur heeft met schroevendraaier het eea weer op de plek geduwd en blower doet het alweer maanden probleemloos.

Stel je voor dat je een nieuwe besteld hebt+inbouwellende......
IanM
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Assen
Berichten: 129
Geregistreerd: 02 / 2019
Subject:

Re: Blower v70

 · 
Posted: 20.03.2020 - 13:21  ·  #18
Soms is het gelukkig gewoon zo simpel....
 
Selected quotes for multi-quoting:   0