Bluetooth info

Mooie speakersets verdienen meer dan bluetooth

 
 
 
 
 
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achterhoek
Leeftijd: 37
Homepage: fs1forum.com
Berichten: 3766
Geregistreerd: 10 / 2013
Subject:

Re: Bluetooth info

 · 
Posted: 19.10.2021 - 20:21  ·  #16
Ah, je wilt hem ook voor bellen gebruiken. Ik gebruik de grom alleen voor de USB functie. Om te bellen heb ik mijn originele Volvo telefoon omgebouwd met een bluetooth module van Volvo Cesky/D5T5.com
Als je ook een originele telefoon hebt zou ik voor die optie gaan. Heb je dat niet, en ben je geen USB functionaliteit nodig, dan zou ik misschien eerder voor de bluetooth module van Doelen Dobma gaan. In beide gevallen zou ik de unit dan wel aansluiten achterop je radio, aangezien je ook draden voor de microfoon moet trekken
newinvolvocars
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Gouda
Leeftijd: 34
Berichten: 51
Geregistreerd: 10 / 2021
Subject:

Re: Bluetooth info

 · 
Posted: 19.10.2021 - 21:14  ·  #17
Quote door [-Tom-]

Ah, je wilt hem ook voor bellen gebruiken. Ik gebruik de grom alleen voor de USB functie. Om te bellen heb ik mijn originele Volvo telefoon omgebouwd met een bluetooth module van Volvo Cesky/D5T5.com
Als je ook een originele telefoon hebt zou ik voor die optie gaan. Heb je dat niet, en ben je geen USB functionaliteit nodig, dan zou ik misschien eerder voor de bluetooth module van Doelen Dobma gaan. In beide gevallen zou ik de unit dan wel aansluiten achterop je radio, aangezien je ook draden voor de microfoon moet trekken


Ben ook in het bezit van de originele volvo telefoon. Dus hele goeie tip om die om te bouwen naar de module van Cesky. Gaan eens even kijken. Thanks

ik zie ook dat je met de D5T5 module ook muziek kunt streamen. Is dat bij jouw module ook zo?

https://d5t5.com/eshop/detail/…v2-pro-phm
MTE
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: UTRECHT
Leeftijd: 53
Berichten: 1529
Geregistreerd: 02 / 2021
Subject:

Re: Bluetooth info

 · 
Posted: 19.10.2021 - 22:12  ·  #18
Op zich wel mooi zo’n discussie over audio en wat er nu beter is.

Persoonlijk denk ik dat de persoonlijke oortjes uiteindelijk bepalen wat er nu goed is.

Overigens wat ik mbt die oortjes nergens voorbij zie komen…
De leeftijd van de luisteraar. Je kunt een godsvermogen aan euro’s en moeite in je installatie stoppen maar de realiteit is dat naarmate de leeftijd stijgt het hoor bereik flink afneemt.
Die mooie kabel geeft het misschien wel weer, maar als je oor het niet meer hoort …
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achterhoek
Leeftijd: 37
Homepage: fs1forum.com
Berichten: 3766
Geregistreerd: 10 / 2013
Subject:

Re: Bluetooth info

 · 
Posted: 19.10.2021 - 22:13  ·  #19
Correct! Die module heb ik! In feite bouw je de boel zo om zodat het net is alsof je Volvo fabrieksaf met bluetooth is uitgerust. Stuurbediening werkt, telefoonboek wordt automatisch gesynchroniseerd, als je gebeld wordt mute de radio etc., echt een mooi stukje techniek
 
Selected quotes for multi-quoting:   0