botsing met heftruck

 
 
 
 
 
Barre gaander
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Pyongyang
Leeftijd: 103
Berichten: 1354
Geregistreerd: 10 / 2017
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 13.04.2023 - 09:50  ·  #166
Ik heb me eigen er al op voor bereid dat het lang kan gaan duren...in eerste instantie was ik al aan het zoeken naar een knappe volvo die ik daarvan kon gaan kopen😂
Ik heb alle tijd en een hele lange adem dus kom maar op.....
hermanusb
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Apeldoorn
Leeftijd: 61
Berichten: 4698
Geregistreerd: 02 / 2015
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 13.04.2023 - 14:07  ·  #167
Ga er trouwens maar vanuit dat de verzekering van de tegen partij al lang bezig is om jou handel en wandel in de gaten te houden.
Want alles wat je doet zullen ze tzt tegen je gebruiken.

Verzekeringsmaatschappijen zijn zo onbetrouwbaar als de pest zodra er moet worden uitgekeerd,
Barre gaander
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Pyongyang
Leeftijd: 103
Berichten: 1354
Geregistreerd: 10 / 2017
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 13.04.2023 - 15:23  ·  #168
Quote door hermanusb

Ga er trouwens maar vanuit dat de verzekering van de tegen partij al lang bezig is om jou handel en wandel in de gaten te houden.
Want alles wat je doet zullen ze tzt tegen je gebruiken.

Verzekeringsmaatschappijen zijn zo onbetrouwbaar als de pest zodra er moet worden uitgekeerd,


Dat mogen ze doen hoor,het letsel word er niet meer of minder door,auto rijden kan ook gewoon want t is de linkervoet en rij een automaat dus ze gaan hun gang maar met observeren.
Ben en blijf voorlopig erg beperkt in voort beweging.
MTE
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: UTRECHT
Leeftijd: 53
Berichten: 1475
Geregistreerd: 02 / 2021
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 13.04.2023 - 15:39  ·  #169
Als je dit allemaal zo leest is het eigenlijk gewoon te zot voor woorden😠

zodra het gaat regenen pikken ze idd die plu snel in… Hoor soort gelijke verhalen van oude dienstmatrn na uitzendingsproblemen .
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Barre gaander
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Pyongyang
Leeftijd: 103
Berichten: 1354
Geregistreerd: 10 / 2017
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 13.04.2023 - 16:07  ·  #170
Ontving net een brief van mijn advocaat.
De tegenpartij gaat een expert inschakelen om een toedrachtsonderzoek te verrichten...de raportage van de arbeidsinspectie volgt binnen enkele weken,dat word spannend.
PvL
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Omgeving Arnhem
Berichten: 3200
Geregistreerd: 03 / 2014
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 13.04.2023 - 17:51  ·  #171
Bij mij heeft het vanaf oktober 2020 tot en met maart 2023 geduurd alvorens er werd uitgekeerd.
Al het bovenstaande is absoluut van toepassing. Er als de kippen bijzijn als er premie betaald moet worden is wat mij betreft prima, maar de oeverloze rekkerij als er uitgekeerd moet gaan worden is diep triest.
joriz
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Wassenaar
Leeftijd: 44
Berichten: 2053
Geregistreerd: 02 / 2016
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 13.04.2023 - 19:21  ·  #172
Dan hebben we het denk ik over een arbeidsongeschiktheidsverzekering voor ondernemers?
Moet zeggen dat ik een aov voor mn medewerkers heb en die keren zonder te morren uit.
Zelf ook een aov en daar (gelukkig) nog geen gebruik van hoeven te maken. Maar met dit soort ervaringen vraag je je af of je die niet beter kunt opzeggen.
Maar waarschijnlijk kan dat straks geeneens meer, want een aov wordt verplicht voor eigen ondernemers, zzpers etc.
Zullen de verzekeraars niet erg vinden.

Succes met je battle, laat je niet gek maken. Hoe moeilijk dat kan zijn..
flevodirk
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zeewolde
Leeftijd: 54
Homepage: lachvandedag.nl
Berichten: 1611
Geregistreerd: 08 / 2015
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 13.04.2023 - 20:45  ·  #173
Quote door Barre gaander

Ik heb me eigen er al op voor bereid dat het lang kan gaan duren...in eerste instantie was ik al aan het zoeken naar een knappe volvo die ik daarvan kon gaan kopen😂
Ik heb alle tijd en een hele lange adem dus kom maar op.....

Leuke V70 Inscription edition kopen? Geen pk monster maar met 425 Nm vrij vlot te noemen. Verder altijd binnen gestaan en van een... eehh mij geweest! Voor jou speciale prijs! :-)

Grapje. Goed te lezen dat het wat beter gaat, die tintelingen kunnen wel heeel lang aanwezig blijven helaas, maar houd vol.
En succes en taaiheid gewenst m.b.t. afhandeling.
DJ
PvL
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Omgeving Arnhem
Berichten: 3200
Geregistreerd: 03 / 2014
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 13.04.2023 - 20:54  ·  #174
Quote door joriz

Dan hebben we het denk ik over een arbeidsongeschiktheidsverzekering voor ondernemers?
Moet zeggen dat ik een aov voor mn medewerkers heb en die keren zonder te morren uit.
Zelf ook een aov en daar (gelukkig) nog geen gebruik van hoeven te maken. Maar met dit soort ervaringen vraag je je af of je die niet beter kunt opzeggen.
Maar waarschijnlijk kan dat straks geeneens meer, want een aov wordt verplicht voor eigen ondernemers, zzpers etc.
Zullen de verzekeraars niet erg vinden.

Succes met je battle, laat je niet gek maken. Hoe moeilijk dat kan zijn..


Als je verwijst naar mijn post: ongevallenverzekering. Dus geen AOV.
Vogel
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Breda
Leeftijd: 46
Berichten: 1447
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 16.04.2023 - 22:12  ·  #175
Quote door joriz

Dan hebben we het denk ik over een arbeidsongeschiktheidsverzekering voor ondernemers?
Moet zeggen dat ik een aov voor mn medewerkers heb en die keren zonder te morren uit.
Zelf ook een aov en daar (gelukkig) nog geen gebruik van hoeven te maken. Maar met dit soort ervaringen vraag je je af of je die niet beter kunt opzeggen.
Maar waarschijnlijk kan dat straks geeneens meer, want een aov wordt verplicht voor eigen ondernemers, zzpers etc.
Zullen de verzekeraars niet erg vinden.

Succes met je battle, laat je niet gek maken. Hoe moeilijk dat kan zijn..


Ik heb het idee dat zolang je zelf de klant bent het allemaal goed te doen is, maar als het gaat om de verzekering van de 'tegenpartij' dan komt het putterschepje direct tevoorschijn.
Uit principe kies ik voor verzekeraars zonder winstoogmerk. Wellicht maakt dat ook een verschil.
hermanusb
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Apeldoorn
Leeftijd: 61
Berichten: 4698
Geregistreerd: 02 / 2015
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 17.04.2023 - 12:05  ·  #176
Quote door Vogel

Quote door joriz

Dan hebben we het denk ik over een arbeidsongeschiktheidsverzekering voor ondernemers?
Moet zeggen dat ik een aov voor mn medewerkers heb en die keren zonder te morren uit.
Zelf ook een aov en daar (gelukkig) nog geen gebruik van hoeven te maken. Maar met dit soort ervaringen vraag je je af of je die niet beter kunt opzeggen.
Maar waarschijnlijk kan dat straks geeneens meer, want een aov wordt verplicht voor eigen ondernemers, zzpers etc.
Zullen de verzekeraars niet erg vinden.

Succes met je battle, laat je niet gek maken. Hoe moeilijk dat kan zijn..


Ik heb het idee dat zolang je zelf de klant bent het allemaal goed te doen is, maar als het gaat om de verzekering van de 'tegenpartij' dan komt het putterschepje direct tevoorschijn.
Uit principe kies ik voor verzekeraars zonder winstoogmerk. Wellicht maakt dat ook een verschil.


Dat maakt niks uit als je een "slachtoffer " bent want dan komt de verzekering vd tegenpartij er bij.
en die proberen er onderuit te komen
Barre gaander
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Pyongyang
Leeftijd: 103
Berichten: 1354
Geregistreerd: 10 / 2017
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 25.04.2023 - 17:32  ·  #177
Vandaag ff een dagje mee geweest op mijn eigen ride...was een heerlijke dag,zelf nog ff gereden🥳🥳🥳
De Don
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 48
Berichten: 2450
Geregistreerd: 04 / 2016
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 11.05.2023 - 20:17  ·  #178
Genieten man, ff weer een dagje op pad.
headlight
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Hoogeveen
Leeftijd: 27
Berichten: 558
Geregistreerd: 12 / 2019
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 12.05.2023 - 21:20  ·  #179
Kijk aan, leuk dagje zo!
Barre gaander
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Pyongyang
Leeftijd: 103
Berichten: 1354
Geregistreerd: 10 / 2017
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 28.06.2023 - 13:55  ·  #180
Even een update omtrent het ongeval....
Vandaag ontving ik eindelijk het rapport van de arbeids inspectie en dat was zo dik als een boek van stephen king.
Als ik het allemaal vluchtig door lees,dan zit de tegenpartij goed fout.
Verder gaat het herstel redelijk goed nog 2x per week fysio wat best vermoeiend is...tot mijn afgrijzen pas ik ook weer veiligheids schoenen....brrrrr over n tijdje weer werken?!? Het is gedaan met het 🥳🥳🥳.

Binnekort eens kijken voor een nieuwe S90T5 😋
 
Selected quotes for multi-quoting:   0