botsing met heftruck

 
 
 
 
 
elevating
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht: n/a
Leeftijd: 36
Berichten: 315
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 23.02.2024 - 14:51  ·  #286
Geld is toch helemaal niet belangrijk in dit geval. Daar zijn weer andere partijen voor om zich daar druk om te maken .
ohz274
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: twente
Leeftijd: 58
Berichten: 3184
Geregistreerd: 07 / 2016
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 23.02.2024 - 15:05  ·  #287
Quote door elevating

Geld is toch helemaal niet belangrijk in dit geval. Daar zijn weer andere partijen voor om zich daar druk om te maken .


Dat zou je denken, maar denk je dat een ziekenhuis gaat opereren wanneer ze weten dat er niet betaald gaat worden?
En idd, gelukkig zijn er andere partijen die dit achter de schermen regelen.
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achterhoek
Leeftijd: 37
Homepage: fs1forum.com
Berichten: 3766
Geregistreerd: 10 / 2013
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 23.02.2024 - 16:03  ·  #288
Quote door Barre gaander

Quote door [-Tom-]

Ik geloof dat dat wel mee valt...


Hmmm 5dagen plus 2 operaties in Gouda, 4x een kort verblijf van een halve dag plus 4x o.k. en aantal consulten plus röntgen foto,s en scans.
AMC röntgen plus scans en operatie van 2uur en 3 daagse opname.....zo alles bij elkaar tikt dat aardig aan.


Ja, tuurlijk tikt dat aan. Maar het 'doel' van de zorg is niet om winst te maken.
elevating
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht: n/a
Leeftijd: 36
Berichten: 315
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 23.02.2024 - 17:00  ·  #289
Quote door ohz274

Quote door elevating

Geld is toch helemaal niet belangrijk in dit geval. Daar zijn weer andere partijen voor om zich daar druk om te maken .


Dat zou je denken, maar denk je dat een ziekenhuis gaat opereren wanneer ze weten dat er niet betaald gaat worden?
En idd, gelukkig zijn er andere partijen die dit achter de schermen regelen.


Dat snap ik natuurlijk ook wel, maar als ik door een heftruck overreden wordt interesseert het me natuurlijk geen zak hoeveel geld het wie gaat kosten.
ohz274
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: twente
Leeftijd: 58
Berichten: 3184
Geregistreerd: 07 / 2016
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 23.02.2024 - 17:06  ·  #290
[/quote]

Ja, tuurlijk tikt dat aan. Maar het 'doel' van de zorg is niet om winst te maken.
[/quote]

🤔
Barre gaander
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Pyongyang
Leeftijd: 103
Berichten: 1384
Geregistreerd: 10 / 2017
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 23.02.2024 - 20:16  ·  #291
Het meest relevante vind ik de goede zorg,hoe,wie of wat er betaald🤔daar hou ik me niet mee bezig....mijn enige zorg is...dat ik zeer benieuwd ben na deze operatie of het goed is gegaan,nog 5 dagen en dan weet ik meer....ondertussen word ik horendol van dat gips,heb nu een beetje speling naar alle kanten dus ik ben constant aan het bewegen om dat rot gevoel onder mijn hiel kwijt te raken.
Naast mij liggen de atributen voor de jeuk: een duimstok,lange breinaald en een lange plastice lepel.
Meerdere keren op het punt gestaan om eigenhandig het gips eraf te slopen😵💫😵😵💫 is een soort kunstof achtig gips.
rejaatje
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Gemert
Leeftijd: 32
Berichten: 76
Geregistreerd: 09 / 2020
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 24.02.2024 - 11:31  ·  #292
Oh bah dat klinkt echt heel naar... Ben blij voor je als dat stomme gips eraf kan.

En sidenote; degenen die denken dat de zorg geen winst hoeft te maken zijn blijven hangen bij het afschaffen van het ziekenfonds. Het winstoogmerk heeft de zorg behoorlijk kapot gemaakt.
PvL
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Omgeving Arnhem
Berichten: 3209
Geregistreerd: 03 / 2014
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 24.02.2024 - 12:04  ·  #293
Absoluut waar. En in de particuliere ouderenzorg loopt het soms helemaal de spuigaten uit. En als de geleverde kwaliteit nou evenredig is met de hoogte van het maandelijks te betalen bedrag, maar die laat ook zwaar te wensen over.
(Mijn persoonlijke ervaring met mijn ouders/moeder.)
Barre gaander
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Pyongyang
Leeftijd: 103
Berichten: 1384
Geregistreerd: 10 / 2017
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 28.02.2024 - 16:35  ·  #294
Vanmiddag naar het AMC geweest,zouden foto,s gemaakt worden,pen eruit en gips eraf...helaas pindakaas,heb na de foto sessie wederom gips eromheen gekregen voor 4weken licht blauw deze keer...behoorlijke domper.
Maarrrr....het zag er goed uit.



Winterswijkposse
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Winterswijk
Leeftijd: 50
Berichten: 460
Geregistreerd: 12 / 2021
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 28.02.2024 - 17:22  ·  #295
Quote door Barre gaander

Vanmiddag naar het AMC geweest,zouden foto,s gemaakt worden,pen eruit en gips eraf...helaas pindakaas,heb na de foto sessie wederom gips eromheen gekregen voor 4weken licht blauw deze keer...behoorlijke domper.
Maarrrr....het zag er goed uit.






Oei... das minder. Maar? Het zag er goed uit dus nog even afwachten dan maar. Wederom sterkte met herstel!
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39717
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 28.02.2024 - 18:30  ·  #296
Quote door Barre gaander

Maarrrr....het zag er goed uit.


Daar gaat het om.
Misschien op het moment vervelend, maar het ziet er naar uit dat je er straks wel vanaf bent.
Dus….., ik duim nog even door.
WillemV
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 711
Geregistreerd: 01 / 2021
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 28.02.2024 - 19:32  ·  #297
Als je maar je dagelijkse leven weer op kan pakken. Succes met het herstel.
jpelverding
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Meedhuizen - Eemsdelta - Delfzijl
Leeftijd: 67
Homepage: elverdesign.nl
Berichten: 460
Geregistreerd: 05 / 2020
Subject:

Waddengedoe zeg.

 · 
Posted: 29.02.2024 - 10:23  ·  #298
Quote door Barre gaander

Vanmiddag naar het AMC geweest,zouden foto,s gemaakt worden,pen eruit en gips eraf...helaas pindakaas,heb na de foto sessie wederom gips eromheen gekregen voor 4weken licht blauw deze keer...behoorlijke domper.
Maarrrr....het zag er goed uit.



Maar het einde van de ellende lijkt steeds dichterbij te komen, toch?

Sterkte, en veel plezier met wat je allemaal al weer kunt!
JP
Barre gaander
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Pyongyang
Leeftijd: 103
Berichten: 1384
Geregistreerd: 10 / 2017
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 28.03.2024 - 13:19  ·  #299
Voor degene die dit lijntje volgen,gistermorgen eindelijk verlost van het gips en werd de k-draad verwijderd...staken nog een paar hele kleine draadjes uit een van de wonden,bleken enkele vergeten hecht draadjes te zijn dus hup met een scherp mesjes lopen poelen in een bijna genezen wond...
Naar de rontgen afdeling komen we een bloedsporen tegen🤔🧐bleek uit het gaatje waar die k draad/pen uitkwam dus gauw een pleister erover heen.
Terug naar de dokters kamer...euh heeft u de afgelopen 4weken goed kunnen lopen i.c.m.de gips schoen??
Nee niet echt als je onder het gips een extra zooltje heb en dan nog eens die schoen...dan loop je behoorlijk scheef met heup en rugpijn tot gevolg.
Hmmmm eigenlijk wil ik u nog weer voor 2weken opsluiten in het gips.....maar u heeft stevige schoenen mee genomen.
Nu voor de tweede keer revalideren en dan hopelijk in juni beginnen met werk.
Ik kreeg nog wat rontgenfoto,s te zien van eerder,gauw ff paar foto,s van gemaakt....
Word zo,n beetje t einde van t verhaal🙂





GRUNNS60
Erelid
Avatar
Geslacht:
Locatie: idbv Appingedam
Leeftijd: 62
Berichten: 5828
Geregistreerd: 07 / 2014
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 28.03.2024 - 13:47  ·  #300
Jeetje ik vind het er nog best wel gek uit zien, maar ga dr vanuit en hoop voor jou dat het einde idd in zicht is (van de ellende natuurlijk :-) )
 
Selected quotes for multi-quoting:   0