Heb geprobeerd het te vinden in dit topic maar niet geslaagd. Welk merk wordt nu aanbevolen naast origineel?. Bij mij zou het dan de draadloze zijn neem ik aan (2007).
De sensor zou ik gewoon origineel nemen. Kost wat, maar in deze toepassing zou ik dat gewoon doen.
In mij vorige heb ik een tijdje een B-merk gehad. Werkte prima, bij koud en warm gaf hij realistische waarden, maar alles er tussenin klopte niet, waardoor hij altijd beroerd liep als de thermostaat nog niet was geopend. Ik kon dit terug zien in de fueltrims.