Chinese muziekplayer werkt niet

 
 
 
 
 
T_I
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Lelystad
Leeftijd: 51
Homepage: jan.huijsmans.nu/
Berichten: 929
Geregistreerd: 09 / 2018
Subject:

Re: Chinese muziekplayer werkt niet

 · 
Posted: 18.10.2018 - 08:23  ·  #16
Quote door Blondegod

Nou ...... Ik dacht dat ik dat ding nog ergens had liggen, niet dus 🤔

Zal nog ff extra checken maar ik vrees het ergste. Waarschijnlijk met de jaarlijkse opruimsessie weggedonderd.

Excuses! 🙁


Het zij zo, als je er zoveel issues mee had geen wonder dat ie de prullenbak in ging. Ik heb het nu opgelost met een adapter in de cassette speler. Werkt lekker old-school. (Wel jammer dat dat ding ratelt)
Bolbo
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Spanje (Oviedo)
Berichten: 4107
Geregistreerd: 09 / 2016
Subject:

Re: Chinese muziekplayer werkt niet

 · 
Posted: 18.10.2018 - 11:23  ·  #17
Dat ratelen wordt veroorzaakt door de wieltjes in de adapter waar de aandrijving doorsteekt. In principe doen die niks, dus je kunt ze ook weghalen of de tandjes wegvijlen zodat ze niet worden aangedreven. Tenzij de cassettespeler op de een of andere manier vereist dat er enige weerstand op de aandrijving moet zijn oid, maar dat lijkt me stug.
T_I
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Lelystad
Leeftijd: 51
Homepage: jan.huijsmans.nu/
Berichten: 929
Geregistreerd: 09 / 2018
Subject:

Re: Chinese muziekplayer werkt niet

 · 
Posted: 19.10.2018 - 09:37  ·  #18
Quote door Bolbo

Dat ratelen wordt veroorzaakt door de wieltjes in de adapter waar de aandrijving doorsteekt. In principe doen die niks, dus je kunt ze ook weghalen of de tandjes wegvijlen zodat ze niet worden aangedreven. Tenzij de cassettespeler op de een of andere manier vereist dat er enige weerstand op de aandrijving moet zijn oid, maar dat lijkt me stug.


De 601 is in elk geval zo vriendelijk om van kant B weer naar A terug te springen als ik de B kant heb geselecteerd, dus iets blokkeert dan. Ik ga wel even prutsen, budget voor vervanging van luxe is er even niet, en het is weer een tijdje geleden dat ik een cassette uit elkaar heb gehaald.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0