Dakraam werkt (nog steeds) niet...

 
 
 
 
 
Blade
Forumsponsor
Avatar
Geslacht:
Locatie: Het Groene Hart
Leeftijd: 34
Homepage: autobedrijfpolter.…
Berichten: 5152
Geregistreerd: 09 / 2017
Subject:

Re: Dakraam werkt (nog steeds) niet...

 · 
Posted: 20.03.2021 - 13:38  ·  #16
PDM is passenger door module. Die staat er los van.

Ik verwacht nu ook dat het iets met het dakraam zelf is. Je zou zelf even spanning op de dak motoren kunnen zetten of ze iets gaan doen. Krijg je hem iniedergeval weer dicht.
V70oyage
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Leeftijd: 23
Berichten: 24
Geregistreerd: 03 / 2020
Subject:

Re: Dakraam werkt (nog steeds) niet...

 · 
Posted: 20.03.2021 - 15:27  ·  #17
UPDATE! ik weet niet hoe naïef ik wel niet was, maar in al het verdriet ben ik vergeten goed te kijken naar het platte brede draadje die van het knopje van het dak naar de printplaat gaat van de interieur lampjes. Op het eerste oog leek die er gewoon goed in te zitten, maar na goed wat gepiel, bleek hij er een halve millimeter scheef in te zitten. Oftewel omhoog zat wel vast, en naar beneden waarschijnlijk niet. Mijn dak is dicht en ik dank jullie allemaal voor de hulp. Ik ben zo blij als een gemidelde V70 eigenaar, en ik kan met trots zeggen dat na (waarschijnlijk) 5 jaar een kapot dakraam er weer leven in is geblazen.
RIVADA
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 370
Geregistreerd: 07 / 2019
Subject:

Re: Dakraam werkt (nog steeds) niet...

 · 
Posted: 20.03.2021 - 15:45  ·  #18
Eind goed; alles goed! :)
DJ--NeO--
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Maastricht
Leeftijd: 40
Homepage: itvoorons.nl
Berichten: 360
Geregistreerd: 02 / 2017
Subject:

Re: Dakraam werkt (nog steeds) niet...

 · 
Posted: 23.04.2021 - 13:34  ·  #19
Quote door V70oyage

UPDATE! ik weet niet hoe naïef ik wel niet was, maar in al het verdriet ben ik vergeten goed te kijken naar het platte brede draadje die van het knopje van het dak naar de printplaat gaat van de interieur lampjes. Op het eerste oog leek die er gewoon goed in te zitten, maar na goed wat gepiel, bleek hij er een halve millimeter scheef in te zitten. Oftewel omhoog zat wel vast, en naar beneden waarschijnlijk niet. Mijn dak is dicht en ik dank jullie allemaal voor de hulp. Ik ben zo blij als een gemidelde V70 eigenaar, en ik kan met trots zeggen dat na (waarschijnlijk) 5 jaar een kapot dakraam er weer leven in is geblazen.


Lekker is dan zo'n open dakkie he! :) sinds ik er weer 1tje heb in mijn nieuwe auto staat deze met zeer grote regelmaat open! :)
PvL
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Omgeving Arnhem
Berichten: 3209
Geregistreerd: 03 / 2014
Subject:

Re: Dakraam werkt (nog steeds) niet...

 · 
Posted: 23.04.2021 - 15:14  ·  #20
Ik heb er ook één, heb hem, in de vier jaar dat ik mijn XC90 in bezit heb, eigenlijk maar zeer zelden gebruikt - 10x is veel. In mijn oude T5 zat ook een schuifdak, ook zelden gebruikt. Zo zie je maar weer: zoveel mensen, zoveel smaken.
PvL
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Omgeving Arnhem
Berichten: 3209
Geregistreerd: 03 / 2014
Subject:

Re: Dakraam werkt (nog steeds) niet...

 · 
Posted: 23.04.2021 - 15:14  ·  #21
Quote door V70oyage

UPDATE! ik weet niet hoe naïef ik wel niet was, maar in al het verdriet ben ik vergeten goed te kijken naar het platte brede draadje die van het knopje van het dak naar de printplaat gaat van de interieur lampjes. Op het eerste oog leek die er gewoon goed in te zitten, maar na goed wat gepiel, bleek hij er een halve millimeter scheef in te zitten. Oftewel omhoog zat wel vast, en naar beneden waarschijnlijk niet. Mijn dak is dicht en ik dank jullie allemaal voor de hulp. Ik ben zo blij als een gemidelde V70 eigenaar, en ik kan met trots zeggen dat na (waarschijnlijk) 5 jaar een kapot dakraam er weer leven in is geblazen.


Mooi dat het is opgelost.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0