Dashboard deed ineens niks meer!

 
 
 
 
 
Greyline
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Parkstad
Leeftijd: 75
Homepage: sfa-parkstad.nl
Berichten: 1806
Geregistreerd: 08 / 2009
Subject:

Re: Dashboard deed ineens niks meer!

 · 
Posted: 18.08.2012 - 08:28  ·  #16
Quote door Arjanmijnster
lijkt mij ook! met de tomtom zit er toch een km of 6 verschil in. en je moet hem dan altijd aan hebben.

... volgens mij is het mooi omgekeerd hoor.
De afwijking zit in je snelheidsmeter (en bandenmaat), de Domme Tom berekent m.b.v. de GPS-coördinator exact de juiste snelheid :love:
xc70forever
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Berichten: 1
Geregistreerd: 12 / 2012
Subject:

Re: Dashboard deed ineens niks meer!

 · 
Posted: 06.01.2013 - 13:04  ·  #17
Hallo medeforumleden. Mijn naam is peter beeksma. Ik ben in het bezit v.e. Volvo xc70 d5, bj 2003. Hij heeft nog maar 325500 op de teller. Foto's volgen nog.

Ook ik had last van een dashboard wat op tilt sloeg. Naar aanleiding van tips op dit forum ben ik naar oosterhout afgereisd. Daar zit ets1. Een eenmanszaak gerund door Frans. Een zeer kundige en vriendelijke man. Reparatie kostte nog geen uur en heeft 165,00 gekost. Daarna functioneert alles weer als nieuw. Dit is ondanks de afstand ( 180 km ) zeker de moeite waard. De dealer rekent hiervoor ruim € 900,00. Ik heb geïnformeerd naar dat bedrijf in Apeldoorn, maar die zijn bijna een keer zo duur en sturen de dashboards naar Frans als het te moeilijk wordt.
Dat is dus niet altijd klaar terwijl u wacht, dat is bij Frans wel zo. Lijkt mij ook niet onbelangrijk.
Een auto zonder dashboard is nl niet te gebruiken.
De enige extra investering is tijd en wat diesel. Mij kostte het een middag en ongeveer € 30,00 diesel.

Ets1 is wat mij betreft een aanrader. Hij geeft levenslang garantie op de reparatie.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0