18 December a.s.: Flush Friday bij MMTS Powerflush Twente, GS Powerflush en autobedrijf Polter.

 
 
 
 
 
folke3
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oosterhout
Leeftijd: 75
Berichten: 3661
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

Re: 18 December a.s.: Flush Friday bij MMTS Powerflush Twente, GS Powerflush en autobedrijf Polter.

 · 
Posted: 19.12.2020 - 00:45  ·  #31
Vandaag werden ism het Volvo V70 forum bij drie bedrijven, te weten GS Powerflush in Uden, MMTS in Oldenzaal en Autobedrijf Polter in Nieuwveen onder strenge coronaregels geheel conform de geldende regels aan auto's van forumleden gewerkt. Op initiatief van voormelde bedrijven werd een speciaal gereduceerd tarief gehanteerd om automatische versnellingsbakken te "flushen" volgens het door Gery Slot ontwikkelde procedé. Steeds werd 1 lid/Volvo apart behandeld volgens afspraak en planning en het was verheugend te constateren dat van deze gelegenheid optimaal is gebruik gemaakt, dwz de planningen zaten voor alle bedrijven gedurende de gehele dag vol, dus toch zo'n 20 Volvo-forumleden rijden nu weer met een brede grijns in hun bolide rond.
Gery Slot, de ontwikkelaar van het procedé liet tussen neus en lippen los, dat medio 2021, als de machines daarvoor gebouwd zijn en beschikbaar, ook een "motor-flush" zal worden geïntroduceerd. Een procedé waarbij gelijk aan het principe van de automaat-flush, het draaiend gedeelte van de motor intern zal worden kunnen worden gereinigd. De eerste test van zo'n 60 auto's geven goede resultaten op het gebied van compressie en geluidsreductie na deze flush. Zodra eea beschikbaar is zal Gery ons daarover informeren.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
wesaca
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Eindhoven
Berichten: 32
Geregistreerd: 10 / 2020
Subject:

Re: 18 December a.s.: Flush Friday bij MMTS Powerflush Twente, GS Powerflush en autobedrijf Polter.

 · 
Posted: 19.12.2020 - 09:05  ·  #32
Ik was gisterochtend bij Gery (foto van folke3 is mijn V70) en ik moet zeggen, wat een mooimens zoals ze hier in Brabant zeggen. Rustig, aardig en een goede verteller. Zowel de automaat als stuurhuis flush laten doen en alles werkt weer alsof het uit de fabriek komt. Op naar het motor flush evenement. Ik ben erbij.
Emiel Nijholt
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Heerenveen
Berichten: 43
Geregistreerd: 10 / 2016
Subject:

Re: 18 December a.s.: Flush Friday bij MMTS Powerflush Twente, GS Powerflush en autobedrijf Polter.

 · 
Posted: 21.12.2020 - 07:48  ·  #33
Ik ben vrijdag bij Poika geweest voor de automaat-flush en kan niets anders zeggen dan dat het eenhele verbetering is in het schakelgedrag van mijn automaat. Ik vind Poika een vriendelijke en goede monteur die perfect uitlegt waar hij mee bezig is.
Nogmaals bedankt voor de service!
Blade
Forumsponsor
Avatar
Geslacht:
Locatie: Het Groene Hart
Leeftijd: 34
Homepage: autobedrijfpolter.…
Berichten: 5152
Geregistreerd: 09 / 2017
Subject:

Re: 18 December a.s.: Flush Friday bij MMTS Powerflush Twente, GS Powerflush en autobedrijf Polter.

 · 
Posted: 21.12.2020 - 08:11  ·  #34
Het was een geslaagde flush friday! Dank aan allen!
Thomox
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 124
Geregistreerd: 10 / 2019
Subject:

Re: 18 December a.s.: Flush Friday bij MMTS Powerflush Twente, GS Powerflush en autobedrijf Polter.

 · 
Posted: 21.12.2020 - 09:01  ·  #35
Ik was bij MMTS in Oldenzaal voor een stuurhuisflush, leuke zaak :) Voor zover ik kan inschatten is er ook veel kennis. Zoals in iedere zaak werd er wat reclame gemaakt voor producten die daar gebruikt worden. In dit geval producten van BG.

Mijn stuurhuis is geflushed, olie ziet er weer mooi groen uit! De oude olie was echt wel vies, ondanks dat ik die vorig jaar zelf ververst heb. Tot nu toe heb ik geen 'verbetering' kunnen waarnemen (geluid, stuurgedrag, etc). Maar dat geeft ook niet, geeft in ieder geval een goed gevoel mbt onderhoud.

MMTS, bedankt!
Marcel@V70
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Weurt
Leeftijd: 43
Berichten: 74
Geregistreerd: 04 / 2020
Subject:

Re: 18 December a.s.: Flush Friday bij MMTS Powerflush Twente, GS Powerflush en autobedrijf Polter.

 · 
Posted: 21.12.2020 - 10:13  ·  #36
Ik ben afgelopen vrijdag bij Gery voor de automaatflush geweest en ik kan nu zeggen, wat een verbetering!! Ik vond mijn wagen goed schakelen, maar nu nog fijner, sneller en soepeler! Ik ben blij! :D
Gery heeft het hele proces leuk en duidelijk uitgelegd (altijd interessant techniek) met genoeg ruimte om over van alles en nog wat te praten. Gery tot over 80.000 km!

Ik zou zeggen voor iedereen met een automaat, zet dit maar op belangrijk preventief onderhoud. Je merkt direct de verbetering.

MMTS Powerflush Twente, GS Powerflush en autobedrijf Polter, bedankt voor de aanbieding.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0