1 of 2 din radio met BT, met behoud van bekerhouder links!

 
 
 
 
 
HarryB
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Westervoort
Leeftijd: 62
Berichten: 412
Geregistreerd: 01 / 2014
Subject:

Re: 1 of 2 din radio met BT, met behoud van bekerhouder links!

 · 
Posted: 16.02.2014 - 22:45  ·  #16
Ik heb die Partot ook overwogen, maar er zit geen volume knop op, en hij kan vlgs het autobedrijf ook de stuurbediening niet overnemen.
Ik las in een ander forum dat de touch screen bediening voor het geluidsvolume niet ideaal is.
Ben benieuwd hoe jou dit bevalt.
Navaudio heeft een systeem met een passend frontje, en de vertegenwoordiger zegt dat deze de stuurbediening wel kan overnemen...
Merk en kwaliteit onbekend.....nog een keer gekeken, merk is Zendai....??
laro4x4
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Meijel
Leeftijd: 54
Homepage: bartsautoservice.n…
Berichten: 119
Geregistreerd: 06 / 2013
Subject:

Re: 1 of 2 din radio met BT, met behoud van bekerhouder links!

 · 
Posted: 16.02.2014 - 23:34  ·  #17
Ik ben dit topic gestart, heb uiteindelijk voor de Grom gekozen, ik heb m'n bekerhouder nog, ik heb de originele look van de Volvoradio, ik heb een bluetooth verbinding, ik kan telefoongesprekken aannemen via de Iphone of de Volvoradio, ik heb een laadsnoertje dat gekoppeld is met de Brodit houder/lader. Audiostreamen gaat geweldig, bediening van de stuurknoppen gaat prima. Ik ben nu heel tevreden. Geen aandelen in Grom ;-)

Gr, Bart
Martijn Hoogendorp
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Breda
Berichten: 8
Geregistreerd: 01 / 2014
Subject:

Re: 1 of 2 din radio met BT, met behoud van bekerhouder links!

 · 
Posted: 18.02.2014 - 23:45  ·  #18
Even dan een soort van Off topic...... De Parrot bevalt uitstekend, kost ongeveer E 550,- en heeft alle functionaliteiten van een nieuwe auto. De stuurwielbediening doet het inderdaad (nog) niet. Ik heb hiervoor een afspraak gemaakt dat ik in samenwerking met de Bredase Autoshop ga kijken wat mogelijk is. Zij kunnen heel veel dus ik ben erg benieuwd. Reden dat ik ook de stuurwielbediening wil hebben is onder andere de volumeregeling van de Parrot. Niet echt een frustratiepunt maar easy going is het ook weer niet. Verder ontzettend veel mogelijkheden qua geluidsinstellingen. Bij mij is de Volvo versterker niet meer aangesloten maar ik mis 't totaal niet.

Oh, en Harry, Die Zendai had ik bijna gekocht, maar TMC kennen ze bijna niet in China.....
 
Selected quotes for multi-quoting:   0