Ja was ook wel het verstandigst.
Anders gaat het geheid fout.
Heb al eens bij de 850 een geintje gehad op wintersport.
Reed een van onze groep achter me, die had iets vettigs op zijn raam wat hij niet weg kreeg met de wissers. Het was nacht dus konden het niet goed zien maar de hele motorkap voorraam en dak zat onder de olie. Toen deed ik mijn kofferbak open en had ik olie aan mijn handen. 1+1=2, dus snel onder de auto kijken en ja hoor.....lekkage. Uiteindelijk 1500km moeten rijden zonder oliekering aan de bakkant.
Heeft hoop olie gekost. 5 liter op de heenweg en 25 liter op de terugweg :shame:
Bij de peage tijdens aanrijden even alle ramen open verse lucht inademen. gauw alles weer dicht en ventilatie op recirculeren voordat je stilstond. Er trok elke keer een hele dichte mistbank op rondom de auto :shame: :shame:
Wel heel leuk express voor witte audi's hangen enzo
Achteraf bleek het door de verstopte carterventilatie te komen, door de te hoge druk is de keerring gesprongen.
Beter voorkomen dan genezen is het spreekwoord geloof ik..