Erg fijn dat je hier je ervaringen met de stealer deelt, maar dat doet niets af aan de vliegwiel problemen.  Ik heb de constatering van Serva netjes geprint op papier en het ziet er naar uit dat ik nog een discussie te voeren heb.
 Ik heb de constatering van Serva netjes geprint op papier en het ziet er naar uit dat ik nog een discussie te voeren heb.
Want nu heb ik de auto terug, de uitlaat is gemaakt (flexibele koppeling is vervangen) maar als ik even flink doortrek in de versnelling en daarbij het pedaal tot de bodem intrap, voel je een trilling alsof je over de strepen van de weg rijdt. Ik schrok even want dat was ik niet gewend, dacht dat ik ergens overheen reed.
Inmiddels heb ik bij een Volvo specialist in Driebergen opgevraagd wat dit grapje gaat kosten, ik ga daar ook even langs voor een second opinion.
(Paul, een oude bekende van me, zei tegen me: weg met die Ford en inruilen op een vijfcilinder )
 )
																
								
																	
																
								
							 Ik heb de constatering van Serva netjes geprint op papier en het ziet er naar uit dat ik nog een discussie te voeren heb.
 Ik heb de constatering van Serva netjes geprint op papier en het ziet er naar uit dat ik nog een discussie te voeren heb.
Want nu heb ik de auto terug, de uitlaat is gemaakt (flexibele koppeling is vervangen) maar als ik even flink doortrek in de versnelling en daarbij het pedaal tot de bodem intrap, voel je een trilling alsof je over de strepen van de weg rijdt. Ik schrok even want dat was ik niet gewend, dacht dat ik ergens overheen reed.
Inmiddels heb ik bij een Volvo specialist in Driebergen opgevraagd wat dit grapje gaat kosten, ik ga daar ook even langs voor een second opinion.
(Paul, een oude bekende van me, zei tegen me: weg met die Ford en inruilen op een vijfcilinder
 )
 )
																 
																																													 
																																													 
																										 ) ben ik even naar een echte Volvo-specialist geweest (Van Amerongen in Driebergen). Conclusie: normale slijtage die bij de kilometerstand van 122.000 hoort. Misschien dat 'ie over 80.000 km eens vervangen moet worden. Als ik het gebruik van deze auto extrapoleer ben ik dan minstens 5 jaar verder.
 ) ben ik even naar een echte Volvo-specialist geweest (Van Amerongen in Driebergen). Conclusie: normale slijtage die bij de kilometerstand van 122.000 hoort. Misschien dat 'ie over 80.000 km eens vervangen moet worden. Als ik het gebruik van deze auto extrapoleer ben ik dan minstens 5 jaar verder.
																