Ik ben tot vorig jaar altijd aan het sleutelen geweest, en deed ALLES zelf van remblokjes, LPG inbouw tot een complete revisie aan mijn eigen volvo's als wel familie en kennissen, en heb ook wel forum leden van hier 850 en motorforum geholpen, maar vond het steeds minder leuk..
Vooral omdat alles achter software slot kwam te zitten, een trekhaak, CC of wat dan ook , en er steeds meer storingen kwamen die zoveel zoekwerk inhielden en je steeds je diagnose apparatuur moest upgraden voor de hobby, denk dat ik alleen al aan diagnose middelen een kleine familie auto heb uitgegeven
Nu doe ik alleen nog voor eigen gezin , en mijn motoren , alles de deur uitgedaan, gaat op een gegeven moment in de weg staan als je het niet gebruikt
Ben nu ook overgestapt naar een Sportage 2,7 v6 , gewoon omdat daar nog steeds bijna alles zelf aan te doen is, en moet ook zeggen dat het heerlijk is op LPG te rijden zonder dat er elke maand wel weer een storingslampje gaat branden, geen ingewikkelde gasklephuizen , geen melding in vida dat er een andere radio in zit, geen glasvezel naar een idioot stug ge-intergreerd radio/kachel/airco systeem.... eigenlijk was ik na de 850 niet meer zo tevreden met volvo, maar heb tegen beter weten in nog een v70 T5, 2,4t s80 en v70 2.4 gehad, met allerlei storingen die je niet meer zelf op kon lossen zonder bij volvo aan de computer te moeten hangen
Vooral omdat alles achter software slot kwam te zitten, een trekhaak, CC of wat dan ook , en er steeds meer storingen kwamen die zoveel zoekwerk inhielden en je steeds je diagnose apparatuur moest upgraden voor de hobby, denk dat ik alleen al aan diagnose middelen een kleine familie auto heb uitgegeven
Nu doe ik alleen nog voor eigen gezin , en mijn motoren , alles de deur uitgedaan, gaat op een gegeven moment in de weg staan als je het niet gebruikt
Ben nu ook overgestapt naar een Sportage 2,7 v6 , gewoon omdat daar nog steeds bijna alles zelf aan te doen is, en moet ook zeggen dat het heerlijk is op LPG te rijden zonder dat er elke maand wel weer een storingslampje gaat branden, geen ingewikkelde gasklephuizen , geen melding in vida dat er een andere radio in zit, geen glasvezel naar een idioot stug ge-intergreerd radio/kachel/airco systeem.... eigenlijk was ik na de 850 niet meer zo tevreden met volvo, maar heb tegen beter weten in nog een v70 T5, 2,4t s80 en v70 2.4 gehad, met allerlei storingen die je niet meer zelf op kon lossen zonder bij volvo aan de computer te moeten hangen