grom inbouwen

hu-803 met rti

 
 
 
 
 
rvberloo
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 54
Berichten: 124
Geregistreerd: 02 / 2018
Subject:

Re: grom inbouwen

 · 
Posted: 04.09.2019 - 13:34  ·  #76
Bellen in de auto doe ik sowieso niet, de GROM is puur voor de muziek alhoewel ik ook de 6Cd wisselaar van de HU850 nog regelmatig gebruik, dat geeft toch wel het mooiste geluid in mijn ervaring.
brulkjaer
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zuid-Beveland
Berichten: 1900
Geregistreerd: 03 / 2016
Subject:

Re: grom inbouwen

 · 
Posted: 04.09.2019 - 21:55  ·  #77
Ik zie dat ik in mijn reactie m.b.t. textweergave een fout heb gemaakt.
Het truukje om de textweergave te tonen betreft niet de text voor de CD, maar voor een iphone.
T_I
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Lelystad
Leeftijd: 51
Homepage: jan.huijsmans.nu/
Berichten: 929
Geregistreerd: 09 / 2018
Subject:

Re: grom inbouwen

 · 
Posted: 05.09.2019 - 11:00  ·  #78
Quote door rvberloo

Bellen in de auto doe ik sowieso niet, de GROM is puur voor de muziek

Zo gebruik ik 'm ook. AL sik zou willen bellen dan gebruik ik de ingebouwde module wel. (waar ik nu een telefoonhouder over het sim slot heb geplakt ;) ) BTW geen CD wisselaar in de wagen, maar de FLAC bestanden speelt de GROM USB3 prima af. De kwaliteit van het geluid zou ik nagenoeg perfect willen noemen. (binnen de beperkingen van de speakers)

Ik begin nu wel schieuwnierig te worden... met een CD en een MD mode... zou je er 2 kunnen gebruiken aan dezelfde radio, een in CD en een in MD mode? (is iemand al ziek genoeg geweest om dit te testen?)
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achterhoek
Leeftijd: 37
Homepage: fs1forum.com
Berichten: 3766
Geregistreerd: 10 / 2013
Subject:

Re: grom inbouwen

 · 
Posted: 05.09.2019 - 13:31  ·  #79
Ja hoor, ik heb op de CD-changer ingang mijn grom zitten, en op de sat-ingang (bij een hu850 werkt de md changer niet) mijn bluetooth module van mijn telefoon. In gebak van een HU801 had ik daarvoor de md-changer ingang moeten pakken
 
Selected quotes for multi-quoting:   0