Op het punt een Volvo V70 10V uit 1999 te kopen

 
 
 
 
 
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39718
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Op het punt een Volvo V70 10V uit 1999 te kopen

 · 
Posted: 12.12.2016 - 19:13  ·  #16
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Rik.
Veel plezier ermee. :thumb:
wannahaveV70
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Amersfoort
Leeftijd: 46
Berichten: 188
Geregistreerd: 07 / 2011
Subject:

Re: Op het punt een Volvo V70 10V uit 1999 te kopen

 · 
Posted: 12.12.2016 - 20:28  ·  #17
Quote door historik

Vandaag de auto opgehaald. Hij is heel netjes opgeleverd. De rit van Dokkum naar Zwolle was heerlijk. Auto reageert als nieuw en de 5-cilinder klinkt geweldig. Het stuur heeft een hele kleine afwijking naar rechts maar is bijna niet te merken.

Kleine dingen die me tot nu toe zijn opgevallen:
- Ruitsproeier achterkant doet het niet.
- Binnenverlichting doet het niet.
- Achterklep slot is niet meer helemaal goed.
- Afstandsbediening centrale deurvergrendeling zou met een nieuw batterijtje weer moeten werken maar dat moeten we gaan zien.
- Rubbers aan de buitenkant ramen zitten niet heel goed vast allemaal.

Ga de komende tijd eens kijken of het een en ander makkelijk te verhelpen is met hulp van dit forum moet het zeker lukken!


Hey Historik, van harte gefeliciteerd! Pictures please! Ik kan me deels vergissen, maar achterklepslot is een bekend dingetje en de overige electrische malfunctions kunnen daarmee samenhangen. Waarschijnlijk heb je draadbreuk in de draadboom van de achterklep, zie ook mijn eerdere lijntjes. Soms doet 'ie het wel, dan weer niet maar uiteindelijk is het definitief voorbij. Bij mij werd zelfs de brandstoftoevoer onderbroken en wilde dus niet meer starten.

Check ook je daklijsten (of heb je langsdragers op 't dak?) in de lengte richting, bij mij zaten ze ook los door verroeste klemmetjes. Kun je als compleet setje komen (alle montageklemmetjes L+R) voor een paar tientjes bijvoorbeeld bij estateservices.

Succes en vooral heel veel plezier in je Volvo!
 
Selected quotes for multi-quoting:   0