Hoe eenvoudig testen motortje tankklepslot, buitenspiegelmotortje, ruitenwissermotor naar behoren werkt

 
 
 
 
 
neepavra
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zeeuwland
Leeftijd: 57
Berichten: 253
Geregistreerd: 05 / 2010
Subject:

Re: Hoe eenvoudig testen motortje tankklepslot, buitenspiegelmotortje, ruitenwissermotor naar behoren werkt

 · 
Posted: 15.09.2019 - 10:11  ·  #16
Kijk, ik ga proberen om het motortje te demonteren. Ben ondertussen begonnen met de sloop van het rechter achterschot.
neepavra
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zeeuwland
Leeftijd: 57
Berichten: 253
Geregistreerd: 05 / 2010
Subject:

Re: Hoe eenvoudig testen motortje tankklepslot, buitenspiegelmotortje, ruitenwissermotor naar behoren werkt

 · 
Posted: 15.09.2019 - 11:55  ·  #17
Zo, weer een klusje geklaard. Was eenvoudiger dan ik in eerste instantie had gedacht.
Zaak gedemonteerd, schoon gemaakt en ingevet met vaseline. Alles weer in elkaar gestoken en getest.
Top werkend slotje. Alleen is wel de stof afdichting gesneuveld. Misschien moet ik er één van de sloop halen. Zal wel kijken.
Prettige dag verder,

Arjan
neepavra
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zeeuwland
Leeftijd: 57
Berichten: 253
Geregistreerd: 05 / 2010
Subject:

Re: Hoe eenvoudig testen motortje tankklepslot, buitenspiegelmotortje, ruitenwissermotor naar behoren werkt

 · 
Posted: 15.09.2019 - 12:00  ·  #18
Overigens had de behulpzame met de schroevendraaier waarschijnlijk de schade aan de lak mogen betalen mocht dit aan de orde zijn geweest.

@Benny: Bij mijn motortje zit noch een draadje noch een plastic stangetje. Ik denk dat ze bij Volvo dachten dat het bij die van mij toch nooit zou gaan begeven.
Bennie
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Deurne, Nrd Brabant.
Berichten: 57
Geregistreerd: 08 / 2016
Subject:

Re: Hoe eenvoudig testen motortje tankklepslot, buitenspiegelmotortje, ruitenwissermotor naar behoren werkt

 · 
Posted: 15.09.2019 - 13:07  ·  #19
Dag Neepavra,

Ik heb nog gekeken bij mijn V70 zojuist ,,,,zag een groen plastic stangetje in het vakje waar je ook de lampen kunt vervangen dat voor het ontgrendelen van de tankklep was.

Fijn dat het bij U weer opgelost is .
 
Selected quotes for multi-quoting:   0