Hoe krijg ik 2 liter water uit mijn V70 tapijt????

Drinkzak van het fietsen geknapt en leeggelopen op vloer van auto....

 
 
 
 
 
Vogel
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Breda
Leeftijd: 46
Berichten: 1461
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Re: Hoe krijg ik 2 liter water uit mijn V70 tapijt????

 · 
Posted: 19.06.2018 - 22:05  ·  #16
En ik kan niet genoeg benadrukken: Never ever nooit niet een vochtvreter in je auto zetten!!!!
(zoals anderen ook al zeiden)
folke3
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oosterhout
Leeftijd: 75
Berichten: 3661
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

Re: Hoe krijg ik 2 liter water uit mijn V70 tapijt????

 · 
Posted: 19.06.2018 - 23:53  ·  #17
Quote door Vogel

En ik kan niet genoeg benadrukken: Never ever nooit niet een vochtvreter in je auto zetten!!!!
(zoals anderen ook al zeiden)


En nu even lekker tegendraads: Bij mij staat er "altijd" een Bever vochtvreter onder de rechterstoel. Inderdaad, niet vergeten te legen, maar je vergeet toch ook niet maandelijks je bandenspanning te controleren? In diezelfde routine meenemen, dat je vochtvreter geleegd moet worden. En je staat verbaasd over de hoeveelheid vocht en luchtjes die anders in je auto waren blijven hangen. 8-) ^_^
Vogel
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Breda
Leeftijd: 46
Berichten: 1461
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Re: Hoe krijg ik 2 liter water uit mijn V70 tapijt????

 · 
Posted: 20.06.2018 - 00:45  ·  #18
Die vochtvreter hoeft maar 1x te lekken of om te vallen en je hebt voor eeuwig een natte zoute corrosieve plek in je bekleding. Even bedenken wat dat met de bodem zal doen. Tuurlijk duurt het dan wel een paar jaar voordat er daadwerkelijk een gat door de bodem rot, maar met een beetje geduld dan komt ie er uiteindelijk wel.
Dirk342
In nagedachtenis
Avatar
Geslacht:
Locatie: Nijmegen
Berichten: 1640
Geregistreerd: 02 / 2014
Subject:

Re: Hoe krijg ik 2 liter water uit mijn V70 tapijt????

 · 
Posted: 20.06.2018 - 05:06  ·  #19
Zou idd een tapijtreiniger huren / regelen daar kun je het ook mee opzuigen. Werkt volgens mij het beste in jouw situatie nu.
Brambo67
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 158
Geregistreerd: 02 / 2013
Subject:

Re: Hoe krijg ik 2 liter water uit mijn V70 tapijt????

 · 
Posted: 20.06.2018 - 10:36  ·  #20
Maar goed dat het lente/zomer is.... Heb voorste tapijt inimddels droog en ook in de auto zo goed als. 'Gewoon' een kacheltje met ventilator en de deur op een kier. Af en toe checken of de boel niet te warm werd maar thermostaat van kachel deed z'n werk. Schuim is nu droog en tapijt op hoekje na ook. Vandaag de auto hele dag in de volle zon en dan moet het klaar zijn. Vanavond de boel maar weer terugbouwen en morgen weer rijden. In vergelijking met andere Volvo's die ik 'heb gesloopt' was deze verrassend schoon op de kale vloer! Enkel een 2 Eurocent muntstuk gevonden en verder niets. Die zware stoel erin wordt weer een uitdaging. In ieder geval gaat het weer via de achterste deur want gemakkelijker.
Bolbo
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Spanje (Oviedo)
Berichten: 4105
Geregistreerd: 09 / 2016
Subject:

Re: Hoe krijg ik 2 liter water uit mijn V70 tapijt????

 · 
Posted: 20.06.2018 - 15:21  ·  #21
 
Selected quotes for multi-quoting:   0