Hulp gewenst bij aanschaf V70 facelift

>2004 2.4D/D5

 
 
 
 
 
Geartronic
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Wierden
Leeftijd: 36
Berichten: 14
Geregistreerd: 06 / 2015
Subject:

Re: Hulp gewenst bij aanschaf V70 facelift

 · 
Posted: 19.08.2015 - 08:27  ·  #16
Ik heb het anders gedaan, ik heb de vorige eigenaar gebeld :D

Zeer vriendelijke man van inmiddels 63. Heeft de auto ingeruild bij Broekhuis in Hoogeveen (Volvo dealer) omdat de auto bijna 10 jaar oud was en ze een XC70 wilden ivm hogere zit.
Auto was volgens hem helemaal goed, heeft ieder jaar zijn onderhoud gehad, olie etc. op Volvo intervallen. Echter gedaan bij de lokale garage die tegenover hem zit, die vermelden dit niet in de boekjes.

Hij stond er van te kijken dat er nu wat mee aan de hand is, dit was niet zo toen hij de auto inleverde.

Vandaag belt Broekhuis (Epe, Ford&Opel) om te laten weten hoe het er voor staat. Ik heb op zich best een goed gevoel bij deze auto op de een of andere manier. Ik wil in ieder geval wel de garantie er bij in hebben, anders gaat het feest gewoon niet door.

Gisteren nog met twee auto's gereden bij Multimerk in Drachten. Wat een bagger, was 3x niets. Kreeg ook niet echt een lekker gevoel bij het bedrijf. Had dit op voorhand al, maar wilde de auto's toch even bekijken. Helaas voor niets gereden.
Turbotom
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Overijssel
Berichten: 461
Geregistreerd: 04 / 2012
Subject:

Re: Hulp gewenst bij aanschaf V70 facelift

 · 
Posted: 20.08.2015 - 08:29  ·  #17
Laat een aankoopkeuring uitvoeren bij een Volvo dealer. Kost je 100 euro en dan heb je in ieder geval een betrouwbaar beeld van de staat van de auto, inclusief een blik in het storingsgeheugen. Geen garantie dat er daarna nooit meer iets stuk gaat ...

Tom
 
Selected quotes for multi-quoting:   0