Interview met de sponsoren: Parts4Swedes

 
 
 
 
 
jpandriesse
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Berichten: 279
Geregistreerd: 07 / 2018
Subject:

Re: Interview met de sponsoren: Parts4Swedes

 · 
Posted: 28.08.2018 - 07:03  ·  #16
Ik moest een nieuwe motorsteun bestellen en nav dit verhaal ook op de site van p4s gekeken en daar besteld.
Keurige service en was nauwelijks duurder dan een immi versie, dus zeker voor herhaling vatbaar.
maurits
In nagedachtenis
Avatar
Geslacht:
Locatie: Afferden, Gld
Leeftijd: 66
Berichten: 1035
Geregistreerd: 10 / 2008
Subject:

Re: Interview met de sponsoren: Parts4Swedes

 · 
Posted: 31.08.2018 - 17:50  ·  #17
Ik begin er zo langzamerhand wel van te blozen, dames en heren...

Denken jullie eraan om per email te bestellen? Dan kunnen we de korting berekenen. Onze webwinkel kan dat helaas niet automatisch omdat er zoveel verschillende kortingtarieven zijn.

Groet, Maurits
Dimitri1970
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Veghel
Leeftijd: 53
Berichten: 577
Geregistreerd: 10 / 2017
Subject:

Re: Interview met de sponsoren: Parts4Swedes

 · 
Posted: 01.09.2018 - 20:37  ·  #18
zeker goede service en advies via parts4sweden ben er zeer tevreden over !!!
Diechel
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Berichten: 244
Geregistreerd: 04 / 2015
Subject:

Re: Interview met de sponsoren: Parts4Swedes

 · 
Posted: 12.09.2018 - 22:44  ·  #19
Totaal niet negatief bedoeld maar ben het eens met het 2e bericht in dit topic van "R-W".

Mijn eerste contact poging was helaas mislukt via het contact formulier. De 1e mail die ik destijds verstuurd had bleek ook niet goed aangekomen te zijn. Na telefonisch contact opnieuw de mail gestuurd en hier is netjes op geantwoord. Helaas is mijn bestelling daarna blijkbaar ook niet goed doorgekomen via de email. Heel erg jammer maar ik heb mijn spullen destijds ergens anders besteld.

Controleer dus graag uw contact formulier en mogelijk uw email-hosting / spam filter of iets dergelijks.

Hoop in de toekomst wat te kunnen bestellen !
Turbodesk
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Niebert
Leeftijd: 49
Berichten: 1804
Geregistreerd: 02 / 2011
Subject:

Re: Interview met de sponsoren: Parts4Swedes

 · 
Posted: 12.09.2018 - 23:04  ·  #20
Ik heb nog nooit problemen met bestellingen bij Maurits gehad. Een email is altijd voldoende voor een correcte bestelling.
Diechel
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Berichten: 244
Geregistreerd: 04 / 2015
Subject:

Re: Interview met de sponsoren: Parts4Swedes

 · 
Posted: 12.09.2018 - 23:09  ·  #21
Mocht Maurits de mail nog ergens hebben dan kan hij controleren of hij deze destijds ontvangen heeft. Het is een half jaar geleden verstuurd als reactie.

Verstuurd op:

do 29 mrt. 13:31
Re: Vragen met betrekking tot geschiktheid onderdelen
Steve
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Groningen
Leeftijd: 57
Homepage: stevemansveld.nl
Berichten: 2843
Geregistreerd: 08 / 2011
Subject:

Re: Interview met de sponsoren: Parts4Swedes

 · 
Posted: 14.09.2018 - 12:22  ·  #22
De enige hobbels die we ooit hebben moeten nemen was dat er twee keer spullen waren verzonden naar mijn oude adres. De eerste keer had ik dat snel genoeg in de gaten waardoor de zending als nog bij het postorderbedrijf er uitgevist kon worden. De tweede keer, toen ik er eigenlijk blind van uitging dat mijn huidige adres wel in het systeem stond, realiseerde ik me toen ik een bericht van mijn ex kreeg dat de adreswijziging niet goed was doorgegeven. Maurits daarop een mail gestuurd en hij heeft het prima opgelost. Ik had m´n spullen een dag later terwijl hij de spullen die op het andere adres terecht waren gekomen nog niet eens terug had.

Waar mensen werken worden fouten gemaakt, zo simpel is het. Dit is begonnen uit hobby en daar is het dus allang niet meer bij gebleven.

Ga zo door Maurits! Mijn complimenten.
flevodirk
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zeewolde
Leeftijd: 54
Homepage: lachvandedag.nl
Berichten: 1615
Geregistreerd: 08 / 2015
Subject:

Re: Interview met de sponsoren: Parts4Swedes

 · 
Posted: 14.09.2018 - 12:42  ·  #23
Ik heb ook de afgelopen jaren tot volle tevredenheid van alles besteld bij Maurits.

Van de gebruikelijke steunen, oliefilters en luchtfilters, remblokken/schijven tot lmm/tcv en Volvo accu’s (voor die laatste ben ik trouwens langsgereden ivm de verzendkosten, maar wat een prachtige omgeving daar! Ik kon het combineren met een ander tripje naar de Betuwe ik heb dus genoten van het ritje.

Dus wil je originele Volvo onderdelen voor een leuke prijs, dan gewoon bestellen, ik heb nergens spijt van, alle onderdelen doen het nog fantastisch voor een veel lagere prijs vergeleken met de dealer! 8-)

Keep up the good work Maurits!
DJ
Edwins40
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 37
Berichten: 46
Geregistreerd: 11 / 2018
Subject:

Re: Interview met de sponsoren: Parts4Swedes

 · 
Posted: 04.01.2019 - 09:17  ·  #24
Gisteravond een ISOfix steun besteld voor de s60. Volgens mij rond een uurtje of 18:00. Om 20:00 kreeg ik een mail dat het pakketje bij de sorteerder ligt en dat hij vandaag om 12:00 geleverd wordt.

Woaw! Eat that, alle webshops die ik ken! Wat een service... Super!
PvL
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Omgeving Arnhem
Berichten: 3209
Geregistreerd: 03 / 2014
Subject:

Re: Interview met de sponsoren: Parts4Swedes

 · 
Posted: 31.01.2019 - 16:40  ·  #25
Helaas hebben mijn zomermatten erg te lijden gehad onder de sneeuw- en pekeltroep die onder mijn schoenen blijft zitten in dit jaargetijde.
Ook ter bescherming van de vaste vloerbedekking in de XC90, want de textielmatten lieten het vocht uiteindelijk gewoon door, zo moest ik constateren. Dus werd het tijd voor een setje (originele Volvo) rubberen wintermatten. Maurits gemaild, en waar ik anders altijd de hoofdprijs mag betalen, had ik nu mazzel: de matten waren in de aanbieding: van 125 nu voor 75 euro per set van 4. Gisterenmiddag besteld, vanmorgen om 08:30 geleverd en om 08:35 geplaatst.
De textielmatten zal ik eens goed reinigen met de extractor en als ze gedroogd zijn, mogen ze mooi overwinteren.
Maurits, bedankt weer voor de goede service.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39717
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Interview met de sponsoren: Parts4Swedes

 · 
Posted: 31.01.2019 - 18:09  ·  #26
Altijd lekker, goede matten.
Impregneer je de “zomermatten” ook weer, nadat je ze met de extractor gedaan hebt ?
Of is dit niet nodig.....🤔
PvL
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Omgeving Arnhem
Berichten: 3209
Geregistreerd: 03 / 2014
Subject:

Re: Interview met de sponsoren: Parts4Swedes

 · 
Posted: 31.01.2019 - 19:26  ·  #27
Quote door Bigdog

Altijd lekker, goede matten.
Impregneer je de “zomermatten” ook weer, nadat je ze met de extractor gedaan hebt ?
Of is dit niet nodig.....🤔


Normaal gesproken doe ik de textielmatten 2-3 x per maand. Dus impregneren houdt niet ;)
Misschien toch maar eens proberen, want ik sta elke keer versteld van de hoeveelheid smurrie die met het water meekomt, ondanks dat ik het zo regelmatig doe.
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achterhoek
Leeftijd: 37
Homepage: fs1forum.com
Berichten: 3766
Geregistreerd: 10 / 2013
Subject:

Re: Interview met de sponsoren: Parts4Swedes

 · 
Posted: 16.03.2019 - 13:16  ·  #28
Ook even een goede review schrijven voor Parts4Swedes. Onlangs een offerte gevraagd voor een aantal originele Volvo onderdelen, en ik kreeg een hele scherpe prijs met de forumkorting (ook zonder de korting was die al scherp).
Goede service ook, het was geen enkel probleem om wat speciaal Volvo gereedschap (blokkeergereedschap voor de nokkenassen) langer te lenen!
Versturen duurde wat langer, maar dat kwam omdat er nog een onderdeel op backorder stond bij de leverancier, maar hiervan werd ik netjes op de hoogte gehouden :)
hermanusb
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Apeldoorn
Leeftijd: 61
Berichten: 4709
Geregistreerd: 02 / 2015
Subject:

Re: Interview met de sponsoren: Parts4Swedes

 · 
Posted: 07.04.2019 - 16:32  ·  #29
Zag net dat de webshop ivm familieomstandigheden voorlopig gesloten is?

Heb ik wat gemist..
PvL
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Omgeving Arnhem
Berichten: 3209
Geregistreerd: 03 / 2014
Subject:

Re: Interview met de sponsoren: Parts4Swedes

 · 
Posted: 08.04.2019 - 16:32  ·  #30
Ik lees zojuist het volgende bericht:

Zaterdagavond 6 april is Maurits op 61 jarige leeftijd overleden als gevolg van een hartstilstand. Aankomende zaterdag wordt Maurits gecremeerd in Beuningen.
Wat een vreselijk nieuws. Deze man stond nog zo vol in het leven... RIP Maurits.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0