Helaas het verhaal gaat weer verder. Gisteren weer gehad dat het pedaal niet helemaal omhoog komt. Vanmiddag kreeg ik de melding: 'Remvloeistof laag'.... Bijgevuld met DOT 4 en weer naar huis gereden, maar het kan zo natuurlijk niet.
Het zal dus wel degelijk het druklager zijn. De vraag is: is de auto het nog waard....
Koppeling slipt niet, dual mass vliegwiel maakt geen lawaai, net een nieuwe dynamo, laatst wiellagers voor vervangen.
Wel 6.5 ton op de teller, verstuivers tikken (al 3 ton, maar toch), vanwege een verhuizing ga ik minder kilometers maken, maar ik kan nog niet zeggen of een diesel uit kan.
Aangezien ik net 1 week verhuisd ben en er een grote verbouwing aankomt is dit een bijzonder slecht moment. Geen vertrouwde garage in de buurt, genoeg kosten. Weet iemand wat het zou kosten om de master cilinder te vervangen?
Anders misschien toch kijken naar een 2.5T?
Het zal dus wel degelijk het druklager zijn. De vraag is: is de auto het nog waard....
Koppeling slipt niet, dual mass vliegwiel maakt geen lawaai, net een nieuwe dynamo, laatst wiellagers voor vervangen.
Wel 6.5 ton op de teller, verstuivers tikken (al 3 ton, maar toch), vanwege een verhuizing ga ik minder kilometers maken, maar ik kan nog niet zeggen of een diesel uit kan.
Aangezien ik net 1 week verhuisd ben en er een grote verbouwing aankomt is dit een bijzonder slecht moment. Geen vertrouwde garage in de buurt, genoeg kosten. Weet iemand wat het zou kosten om de master cilinder te vervangen?
Anders misschien toch kijken naar een 2.5T?