Demonteren is goed gegaan.
Ik werk op de grond, maar dat is best ok, tenminste, als je het subframe alleen een stukje laat zakken.
Het subframe er helemaal onderuit lijkt me niet mogelijk op de grond. Was voor de bereikbaarheid wel mooier geweest, maar ook meer werk omdat je dan ook alles aan de motor moet losmaken.
Ben als volgt te werk gegaan:
-Eerst boven veel ruimte gemaakt.
-Alles aan de versnellingsbak losgemaakt.
-Wielkuip links eruit.
-Bak afgetapt.
-Beide steekassen eruit.
-Kruiskoppeling van het stuurhuis los.
-Auto aan de linkerkant hoog opgebokt op een stevige bok (~25cm omhoog)
-Subframe links afgesteund op 2 krikken.
-Bouten van het subframe losgemaakt, maar alleen links de bouten er helemaal uit.
-Subframe links laten zakken.
-Bak losmaken en zover mogelijk naar links schuiven.
-Drukgroep eraf.
Ik heb een paar testen bekeken voor het 2-massa vliegwiel, en aan de hand daarvan denk ik dat die van mij behoorlijk slecht is.
Bij die van mij kan ik het binneste deel een graad of 20 verdraaien, en dan bijft ie gewoon staan.
Dat is een tegenvaller, maar moet maar gelijk mee vervangen.
Dan komt wel de opmerking van BigDog even naar boven. Maar ik ga er vooralsnog vanuit dat het zo ook lukt.