Ik zou hem op een oplegger zetten en naar MMTS brengen
Dan krijg je een eerlijk antwoord.
En Waltersan heeft ook een goede.
Een jap kopen en dan rustig kijken wat je wil.
Over 6 maanden kan de v70 ook gerepareerd worden.
Maar ik ging echt naar een V70 kenner.
En een blok moet toch wel te doen zijn, alleen zou ik gelijk de preventieve oliedruk reparatie doen met inbouwen.
Dan krijg je een eerlijk antwoord.
En Waltersan heeft ook een goede.
Een jap kopen en dan rustig kijken wat je wil.
Over 6 maanden kan de v70 ook gerepareerd worden.
Maar ik ging echt naar een V70 kenner.
En een blok moet toch wel te doen zijn, alleen zou ik gelijk de preventieve oliedruk reparatie doen met inbouwen.
. Het onderhoud van deze auto`s is enorm belangrijk. Op Den duur gaat het je bijten. Hoe grieplig het ook is. Het grootste onderhoud heb je al achter de rug. Voor 600 euro heb je geen fatsoenlijke auto, maar wel een motorblok. Met de hulp van vriendelijke forumleden moet je dit blok wel kunnen inbouwen. Neem direct de carter ventilatie en oringen mee. Met het carter eraf zie je ook gelijk de binnenkant. Kan je een aardige inschatting maken van de staat. Het geld wat je hebt uitgegeven is ronduit balen, maar ben je al kwijt. Als je een auto van 600 auto koopt heb je al snel een hoop schroot wat ook zeker een geldinjectie gaat vragen. Bij mij begonnen de eerste problemen ook al na 14 dagen na aanschaf. Auto's blijven altijd een gok. Je basis is nu goed. Tenminste daar lijkt het op.