MMTS

 
 
 
 
 
MTE
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: UTRECHT
Leeftijd: 53
Berichten: 1525
Geregistreerd: 02 / 2021
Subject:

Re: MMTS

 · 
Posted: 10.05.2022 - 16:17  ·  #16
Er is daar zelfs een hondje die Sharon heet 😄

En vergis je niet, die weet verdomde goed waar ze mee bezig is 👍
Noob
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Berichten: 455
Geregistreerd: 10 / 2012
Subject:

Re: MMTS

 · 
Posted: 10.05.2022 - 21:54  ·  #17
Quote door hermanusb

Quote door Steve

Quote

Volgende week ben ik daar weer voor de koppeling die vervangen moet worden.


Wordt druk daar......
De R staat er dan ook voor een extra ATF koeler die Dennis erin zal gaan zetten.


Dennis is echt geen MMTS


Deze Dennis dus wel en ik kan je verzekeren dat het een zeer serieuze secuurwerkende en kundige knaap is die 24/7 met autotechniek bezig is.
René
40forum team
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oldenzaal
Leeftijd: 65
Homepage: volvo40forum.nl/
Berichten: 2038
Geregistreerd: 07 / 2015
Subject:

Re: MMTS

 · 
Posted: 11.05.2022 - 20:15  ·  #18
Quote door Noob

Deze Dennis dus wel en ik kan je verzekeren dat het een zeer serieuze secuurwerkende en kundige knaap is die 24/7 met autotechniek bezig is.


Klopt, Dennis heeft haast de 'Volvo-slash' op zijn voorhoofd staan :happy:

BramTm
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achterhoek e.o.
Leeftijd: 29
Berichten: 49
Geregistreerd: 08 / 2021
Subject:

Re: MMTS

 · 
Posted: 20.05.2022 - 17:02  ·  #19
Ook vanuit mijn een zeer positieve ervaring vanuit MMTS.

Ik kom ook zojuist van MMTS vandaan. Zou volgende week vrijdag langskomen voor preventieve o-ring vervanging, algehele controle onderstel en aandrijving/blok en wat andere dingetjes.

Al een langer een naar gevoel bij mijn 'vaste' garage, waar ik het idee had snel te worden afgewimpeld en niet bijzonder werd meegedacht. Vanuit hier goede reacties gelezen en de afstand was goed te overbruggen dus gebeld.
Echter, na nogmaals gedoe bij mijn 'vaste' garage waar ze niet hadden uitgevoerd wat afgesproken was en apk-afkeur waarbij ik pas over een aantal weken weer terecht kon terwijl dan de APK ook al verlopen is (was overigens volgens hun totaal geen probleem; kwam zo vaak voor) deed de emmer overlopen.
Gisteren na de teleurstelling dus MMTS gebeld en kon direct vandaag terecht; algehele controle uitgevoerd die eigenlijk volgende week op de planning stond en een verassing. Er werd een proefrit gemaakt om het een en ander te testen; dhr. kwam terug met zijn bevindingen én het apk-rapport. Fantastisch natuurlijk, daar de APK helemaal geen afspraak was.

Meteen een andere afspraak gemaakt voor airco service, o-ring herstel, spoorstangen vervangen, flush en uitlijnen. Vanaf nu dus zeker mijn nieuwe vaste garage voor het grotere onderhoud en de dingen die ik zelf niet kan/aandurf. Direct punten op de planning gezet die aankomend jaar aandacht behoeven, die ik uiteraard ook daar zal laten uitvoeren.
Steve
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Groningen
Leeftijd: 57
Homepage: stevemansveld.nl
Berichten: 2843
Geregistreerd: 08 / 2011
Subject:

Re: MMTS

 · 
Posted: 21.05.2022 - 21:07  ·  #20
Vandaag mijn R, na een weekje kuren bij Martin, weer opgehaald.

Wat een fijn gevoel geeft het wanneer je de volle 100% vertrouwen hebt in wat men aan je auto doet.

Na overleg afgelopen week een modificatie aan mijn auto laten doen en nog wat extra onderhoud. Niet omdat het moet maar gewoon omdat het kan.
rifwachter
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Epse
Leeftijd: 53
Berichten: 450
Geregistreerd: 04 / 2011
Subject:

Re: MMTS

 · 
Posted: 15.07.2022 - 17:50  ·  #21
Deze week ook een zeer positief ervaren gehad met MMTS in Oldenzaal.

Dochter met haar pas aangeschafte C70 bleef problemen houden met de automaat, tussen 3 en 4.
Na telefonisch overleg kon ze snel langskomen voor een diagnose.

Na een hartelijk ontvangt samen een stukje gereden, en het was duidelijk dat het probleem in het kleppenblok zit.

Na twee mooie voorstellen de keuze gemaakt voor een wisselbak met bijna een nieuw kleppenblok die ze in huis hadden liggen.

De afspraak is gemaakt voor vervanging als onze dochter op vakantie gaat.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0