Motorservicesysteem vereist.EGR?

EGR klep?Goedemiddag

 
 
 
 
 
Gunz
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 157
Geregistreerd: 01 / 2019
Subject:

Re: Motorservicesysteem vereist.EGR?

 · 
Posted: 31.03.2020 - 19:41  ·  #31
als je dacht dat EGR en biodiesel dat gaan bewerkstelligen wens ik je een prettig nachtrust
Honk
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 45
Geregistreerd: 01 / 2018
Subject:

Re: Motorservicesysteem vereist.EGR?

 · 
Posted: 01.04.2020 - 09:47  ·  #32
Milieu is de nieuwe economische drijfveer en de burger gaat dat betalen linksom of rechtsom.
Zonnepanelen,windmolens,lithiumbatterijen,isolatie,warmtepompen en ga zo maar door.

Net de rekening gehad van demonteren en reinigen EGR,1000 eu achteruit en geen zak opgeschoten.
Als ik dus nieuwe EGR had laten monteren was ik dat bedrag +EGR a 450/500 nog eens kwijt en zou dit geintje me 2500 eu gekost hebben.(uitgaande dat het opgelost zou zijn)

Ik kan niet bij de overheid aankloppen met mijn groene hart en mijn rekening van de garage voor een subsidie omdat ik zo goed bezig ben.

We houden met zijn allen de economie draaiende en meer niet.Over 15 jaar komen we er achter dat dit het niet was en verzinnen we weer wat nieuws wat weer geld gaat kosten.

Lijkt me gewoon zinvol om forumleden te helpen met ieders ervaring en oplossingen danwel mogelijkheden aan te dragen en de morele afweging bij de persoon in kwestie te laten.

Dan ga ik nu even mijn rekening ritueel verbranden...o nee mag ook niet :)
Janvis
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Vlakbij Assen
Leeftijd: 43
Berichten: 955
Geregistreerd: 09 / 2017
Subject:

Re: Motorservicesysteem vereist.EGR?

 · 
Posted: 01.04.2020 - 10:01  ·  #33
Milieu is het nieuwe geloof.... En zoals jehova's het liefst hun voet nog tussen je deur willen zetten om je hun idealen op te leggen zo gaat dat af en toe ook bij het nieuwe geloof genaamd milieu..... Ik maak me er inmiddels al niet meer zo druk om...
olaf
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Biddinghuizen
Berichten: 1878
Geregistreerd: 01 / 2010
Subject:

Re: Motorservicesysteem vereist.EGR?

 · 
Posted: 01.04.2020 - 16:35  ·  #34
Nu is het al een geloof geworden , wat een bak onzin .
En verzinnen we allemaal reden om het te rechtvaardigen , prima ,ik blijf mensen er gewoon op aanspreken , moet gewoon kunnen wat mij betreft .
martijn-a
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Beesd
Leeftijd: 48
Berichten: 1779
Geregistreerd: 06 / 2014
Subject:

Re: Motorservicesysteem vereist.EGR?

 · 
Posted: 01.04.2020 - 18:05  ·  #35
Quote door olaf

Nu is het al een geloof geworden , wat een bak onzin .
En verzinnen we allemaal reden om het te rechtvaardigen , prima ,ik blijf mensen er gewoon op aanspreken , moet gewoon kunnen wat mij betreft .


Volgens mij is dialoog goed, maar je triggert met de term “mensen erop aanspreken”.

Het is een ieder vrij keuzes te maken die hij of zij maakt, maar niemand heeft het recht om belerend of corrigerend te zijn, mits de forumregels worden overschreden. Dan hebben de mods werk aan de winkel.

Tis dus volgens mij de toon die je schrijft. Overigens mag je van mij gewoon een mening hebben over het uitschrijven van een EGR.

Die deel ik ook, maar uit ergernis met deze dingen is deze bij mij ook weggeschreven.

Net als TS maak je op een gegeven moment bewuste keuzes. Maar dat is geen reden om met mensen de maat te nemen. Of minstens dat gevoel mee te geven.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39720
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Motorservicesysteem vereist.EGR?

 · 
Posted: 01.04.2020 - 18:38  ·  #36
Een ieder is verantwoordelijk, voor zijn, of haar daden en zal daar mogelijk ook de consequenties van moeten dragen.
Dus.....,, zullen we het be- en veroordelen aan de daarvoor bevoegde instanties overlaten ?
Dank voor jullie begrip.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0