Onderdeel nummers

 
 
 
 
 
ReVolvoR
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Berichten: 95
Geregistreerd: 11 / 2017
Subject:

Re: Onderdeel nummers

 · 
Posted: 27.05.2019 - 23:45  ·  #16
Quote door Tonneke

Ik bestel ook zeer regelmatig direct bij https://www.motointegrator.de/ Ook bij deze zaak alleen maar goede ervaringen.

Ik zou eerder afraden om bij autodoc of auto-onderdelen24 te bestellen. Vaak zijn ze nog een flink stuk duurder dan de boven genoemde sites. En ze adverteren regelmatig met onderdelen die ze niet hebben, en zonder te overleggen sturen ze dan zomaar iets anders op.

Ik hoop dat je wat met deze informatie kunt. Succes!!


Ik heb zowel bij Motointegrator als bij Autodoc tot nu goede ervaringen.
Laatst had Autodoc ook een onderdeel niet in voorraad terwijl de site zei van wel en heb toen via mail de vraag gehad of ik het onderdeel van een ander merk wilde of gewoon het bedrag terug op de rekening moest gestort worden en ben toen goed en snel geholpen. Hun prijzen schelen soms over de periode van enkele uren tijd, dus als de prijs echt goed is niet te lang twijfelen. Verzending gratis vanaf 110€.
Bij Motointegrator liggen de prijzen meestal wel lager, maar ze hebben dan niet altijd wat je zoekt. Verzending altijd 11,9€
Tonneke
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Geldrop
Leeftijd: 53
Berichten: 341
Geregistreerd: 10 / 2016
Subject:

Re: Onderdeel nummers

 · 
Posted: 28.05.2019 - 01:26  ·  #17
Quote door ReVolvoR

Laatst had Autodoc ook een onderdeel niet in voorraad terwijl de site zei van wel en heb toen via mail de vraag gehad of ik het onderdeel van een ander merk wilde of gewoon het bedrag terug op de rekening moest gestort worden en ben toen goed en snel geholpen.


Tja... Ik had dus in mijn bestel overzicht gezien dat ze het door mij bestelde onderdeel (een A merk onderdeel) hadden vervangen voor een B-C merk onderdeel. Ik heb ze toen meteen gemaild dat ik het vervangende niet wilde hebben. En wat denk je... Ze reageerde pas toen ze het al verzonden hadden, en dat was 3-4 dagen later. Niets echt bepaald snel dus.

Ook een keer zitten mailen met de klantenservice, die verzekerde dat het onderdeel op voorraad was. N.a.v. de bestelling waarbij ze mijn bestelde a-merk onderdeel hadden vervangen. Het stond immers nog steeds als beschikbaar te koop. Dus nog een keer besteld, en week kreeg ik het b-c- merk onderdeel. En dan nog moeilijk doen met het op hun kosten retour verzenden. Daarover was ik weer met de klanten service aan het e-mailen. Op een gegeven moment was ik met 3 verschillen de personen aan het e-mailen. Niet omdat ik drie keer had gemaild, nee omdat vanuit 3 verschillende landen naar mij werd geantwoord, met uiteraard verschillende reacties. Een grote janboel daar. Nu gebruik ik die site alleen nog voor informatie over codenummers etc, daar zijn ze namelijk wel uitgebreid in.
Jasper79
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Kedichem
Leeftijd: 44
Homepage: dutch-rc.nl
Berichten: 493
Geregistreerd: 03 / 2019
Subject:

Re: Onderdeel nummers

 · 
Posted: 28.05.2019 - 07:11  ·  #18
Dankje, ik had al een mandje gevuld op motointegrator maar was niet zeker over de juiste nummers
Bertil
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: 074
Berichten: 46
Geregistreerd: 04 / 2019
Subject:

Re: Onderdeel nummers

 · 
Posted: 19.06.2019 - 15:42  ·  #19
Goedemiddag,

Het rubber (kabeltje/houdertje) aan mijn tankdop is geknapt en wil ik vernieuwen.
Kan nergens een artikelnummer vinden van dit onderdeel voor mijn V70R classic, wel voor de N (31336424)
Zou iemand in Vida willen kijken?

Alvast dank!
Jasper79
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Kedichem
Leeftijd: 44
Homepage: dutch-rc.nl
Berichten: 493
Geregistreerd: 03 / 2019
Subject:

Re: Onderdeel nummers

 · 
Posted: 19.06.2019 - 15:52  ·  #20
O ja, dat doet me er aan herinneren dat bij de mijne het houdertje van het veertje kapot is en hij open zwaait bij een rappe rotonde.

Als ik straks even tijd heb zal ik kijken of ik dat rubbertje kan vinden voor je.
Jasper79
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Kedichem
Leeftijd: 44
Homepage: dutch-rc.nl
Berichten: 493
Geregistreerd: 03 / 2019
Subject:

Re: Onderdeel nummers

 · 
Posted: 19.06.2019 - 16:47  ·  #21
Heb net zitten kijken maar zowel bij het tankklepje als bij de tankdop zie ik dat kabeltje inderdaad ook niet. Wellicht is het onderdeel van de tankdop?
 
Selected quotes for multi-quoting:   0