BT ontvanger op CD wisselaar verdwijnt

 
 
 
 
 
Yor
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Berichten: 11
Geregistreerd: 01 / 2020
Subject:

Re: BT ontvanger op CD wisselaar verdwijnt

 · 
Posted: 06.02.2020 - 18:18  ·  #16
Ja, ik hoor dus verschillende verhalen over verschillende Bluetooth apparaatjes. Ik ga nog wat proberen. Als het niet lukt met de BT dan ga ik overwegen een andere te kopen. Maar welke het dan gaat worden ..........
ikbat
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 1338
Geregistreerd: 12 / 2018
Subject:

Re: BT ontvanger op CD wisselaar verdwijnt

 · 
Posted: 06.02.2020 - 19:02  ·  #17
Als je voor een andere zou gaan.

Kan je die can doeke dobma heel erg aan raden.

Heb hem nu een tijdje er in zitten, en het is echt plug and play.
Hij zit nu in de zijkant van de rti ingeplugd, en sinds hij er in zit werkt hij.
Nog niet 1x een hapering gehad of wat dan ook.

En zoals ik al zeg, iedereen kan het instaleren, die een stekkertje in een gat kan steken
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achterhoek
Leeftijd: 37
Homepage: fs1forum.com
Berichten: 3766
Geregistreerd: 10 / 2013
Subject:

Re: BT ontvanger op CD wisselaar verdwijnt

 · 
Posted: 06.02.2020 - 19:46  ·  #18
Ik had zo'n Aliexpress yatour-achtig apparaat (BT ontvanger/USB stick) in mijn oude Toyota Avensis (vorodat ik een Android radio kocht). Nooit problemen mee gehad, werkte goed (ook het bellen). En die is volgens mij hetzelfde als die voor Volvo (op mss andere firmware na), aangezien Volvo radio's ook uit dezelfde fabriek komen rollen als de Toyota radio's (ik dacht Panasonic). Met yatour heb ik geen ervaringen.
Met GROM weer wel, en daar valt ook niks over te klagen.
Asterix
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 694
Geregistreerd: 07 / 2015
Subject:

Re: BT ontvanger op CD wisselaar verdwijnt

 · 
Posted: 08.02.2020 - 11:28  ·  #19
In een andere auto van me heb ik dit gemonteerd:
https://www.ebay.nl/itm/NEW-iS…2982605822

Dit werkt heel goed en de geluidskwaliteit voor zowel bellen als muziek is uitstekend.
Het apparaat sluit je aan op de FM-antenne (die wordt onderbroken en loopt nu via je Tranzlt Blu) , je hebt dus FM-kwaliteit en dat is prima. De muziek stream ik vanaf mijn telefoon.
Het enige wat je ziet is natuurlijk je microfoon en een groen knopje (kan je overal plakken) om te schakelen tussen de Tranzlt Blu en reguliere FM. Als je wordt gebeld schakelt het apparaat automatisch naar de telefoon en na afloop terug naar waar je was.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
 
Selected quotes for multi-quoting:   0