Optimotor

 
 
 
 
 
edje
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: IJmuiden
Leeftijd: 53
Berichten: 261
Geregistreerd: 08 / 2011
Subject:

Re: Optimotor

 · 
Posted: 12.01.2012 - 07:50  ·  #16
Op dit blog Krijgt "Kees" de ultieme besparingstip van z'n broer.
3x raden wie z'n broer is ( en nee ,het is niet raymond)

(google maar even op " Wim de Witte " )
elianmars
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 182
Geregistreerd: 12 / 2011
Subject:

Re: Optimotor

 · 
Posted: 12.01.2012 - 09:32  ·  #17
Quote door edje

Op dit blog Krijgt "Kees" de ultieme besparingstip van z'n broer.
3x raden wie z'n broer is ( en nee ,het is niet raymond)

(google maar even op "Wim de Witte )



Quote
Wim De Witte
managing director at OptiMotor
Nijmegen Area, Netherlands | Mental Health Care
Current: managing director at OptiMotor Past: director at OptiMotor
Volvo_S80
 
Avatar
 
Subject:

Re: Optimotor

 · 
Posted: 12.01.2012 - 22:21  ·  #18
Jammer dat je op dit forum niet gewoon een positief bericht kan plaatsen zonder in twijfel getrokken te worden...

Als jullie niet geloven dat ik geen aandelen heb in Optimotor dan is dat jammer, maar wel de waarheid.

Ik ben gewoon een tevreden gebruiker met mijn S80, waar ik dit jaar mee over de 400.000 kilometerstand ga!
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Optimotor

 · 
Posted: 12.01.2012 - 23:05  ·  #19
...
gillerbee
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: enschede
Leeftijd: 52
Berichten: 1123
Geregistreerd: 09 / 2010
Subject:

Re: Optimotor

 · 
Posted: 13.01.2012 - 16:00  ·  #20
Quote
Jammer dat je op dit forum niet gewoon een positief bericht kan plaatsen zonder in twijfel getrokken te worden...

Als jullie niet geloven dat ik geen aandelen heb in Optimotor dan is dat jammer, maar wel de waarheid.

Ik ben gewoon een tevreden gebruiker met mijn S80, waar ik dit jaar mee over de 400.000 kilometerstand ga!


geef toe dat het heel toevallig is, zo'n uitermate positief oordeel over een product, waar normaal niemand in gelooft, van iemand die zicht op dezelfde dag registreert als de eerste post... maar goed alles is mogelijk...

dus ik zou zeggen, wees welkom!! plaats eens wat foto's van je volvo en stel je eens netjes voor zoals de meesten dat hier doen :D :D
gillerbee
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: enschede
Leeftijd: 52
Berichten: 1123
Geregistreerd: 09 / 2010
Subject:

Re: Optimotor

 · 
Posted: 16.01.2012 - 17:05  ·  #21
goh...geen reactie?
S60_driver
 
Avatar
 
Subject:

Re: Optimotor

 · 
Posted: 16.01.2012 - 19:15  ·  #22
Ik koop nog maar even geen optimotorspul... O-)
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Optimotor

 · 
Posted: 16.01.2012 - 19:17  ·  #23
...
S60_driver
 
Avatar
 
Subject:

Re: Optimotor

 · 
Posted: 16.01.2012 - 19:18  ·  #24
Sterker nog, ik heb het spul liever niet in mijn auto. Hij rijdt net zo fantastisch nu... :love:
V70 2.4T
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Leeftijd: 53
Berichten: 710
Geregistreerd: 02 / 2009
Subject:

Re: Optimotor

 · 
Posted: 17.01.2012 - 22:49  ·  #25
Als de motor er echt zuiniger van zou gaan lopen, dan deed de fabrikant het er, in het huidige tijdperk, al wel in. Al was het alleen maar om aan de milieu tendens (niet negatief bedoeld) mee te doen en een lagere CO2 uitstoot en dus gunstiger label te verkrijgen.
Echter, ik zie ze allemaal downsizen, turbo's en compressoren en variabele kleptiming etc. toepassen om dat te bereiken. Audi ontwikkelde recentelijk een geheel nieuwe motor om 10% meer zuinigheid te bewerkstelligen. En dat terwijl het toch zo simpel is, je hoeft alleen maar een goedje toe te voegen... Kennelijk heeft men dat in autoland nog niet begrepen :P

Als een goedlopende motor het nodig had, deed de fabrikant het er al wel in en vermeldde hij het wel ergens in het onderhoudsboekje.

Mijns inziens grijp je alleen terug op dergelijke hulpmiddelen als je ergens problemen hebt en je een goedkope oplossing zoekt terwijl een degelijke reparatie feitelijk de enige oplossing is.
OptiMotor
 
Avatar
 
Subject:

Re: Optimotor

 · 
Posted: 18.01.2012 - 14:03  ·  #26
Goedemiddag,

Met interesse heb ik de discussie op dit forum gelezen. Dank voor het starten van deze discussie.
Mijn naam is Raymond deWitte. Ik werk voor OptiMotor en reageer vaak op discussies omtrent ons product.

Graag zou ik twee dingen willen rechtzetten. Eén van jullie geeft terecht aan dat ik altijd reageer onder de naam 'OptiMotor' en altijd onderteken met mijn eigen naam. Dat is dus zo en dat blijft ook zo. Daarnaast rijdt ik geen Volvo, maar een Opel.

De reactie van het lid die aangeeft dat hij of zij een S80 rijdt en daarmee gemiddeld 10% brandstofbesparing behaalt, is dus absoluut niet van mij of iemand anders van OptiMotor. Ik weet dat dat moeilijk te controleren is voor jullie, maar ik hoop dat jullie dit van me aannemen.

Verder zou ik jullie graag willen attenderen op de lopende discussie op het TDI-forum. Een lid van het TDI-forum heeft zich aangemeld om ons product te testen. Dit lid is al jaren actief op het forum en staat goed bekend bij overige leden. Zijn metingen zijn zeer uitgebreid en objectief.
Absoluut interesant om te volgen.

Mocht jullie nog vragen hebben over het product, dan hoor ik dat natuurlijk graag. Mailen mag naar r.dewitte@optimotor.nl .
Uiteraard mogen er ook vragen gesteld worden via dit topic. Echter, sommige moderators staan niet toe dat ik inhoudelijk inga op technische aspecten van het product. Dit wordt gezien als reclame.

Met vriendelijke groet,

Raymond de Witte
OptiMotor
gillerbee
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: enschede
Leeftijd: 52
Berichten: 1123
Geregistreerd: 09 / 2010
Subject:

Re: Optimotor

 · 
Posted: 18.01.2012 - 15:04  ·  #27
Quote
De reactie van het lid die aangeeft dat hij of zij een S80 rijdt en daarmee gemiddeld 10% brandstofbesparing behaalt, is dus absoluut niet van mij of iemand anders van OptiMotor. Ik weet dat dat moeilijk te controleren is voor jullie, maar ik hoop dat jullie dit van me aannemen.


@OptiMotor

oke, i stand corrected..

euhm, dan ben ik wel benieuwd.....de stoffen (aluminiumoxide, gemodificeerd siliciumoxide en plasmabehandeld grafiet) waaruit optimotor is opgebouwd, zijn veelal bedoeld om wrijving te verminderen als ik het goed heb. kunnen jullie garanderen dat dit ook op langere termijn geen schade opleverd aan de motor, én kunnen jullie garanderen dat het werkt?

m.a.w doe maar eens een setje flessen deze kant op, dan stel ik mij bij deze beschikbaar als proefkonijn voor dit forum en zal eerlijk en open mijn ervaringen delen (in mijn volvo v70 2.4 benzine uit 2001 met 170 pk, 153.000 veelal stadskilometers)...
hoepel
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Scherpenzeel GLD
Leeftijd: 36
Homepage: mjhoepeltransport.…
Berichten: 720
Geregistreerd: 10 / 2011
Subject:

Re: Optimotor

 · 
Posted: 18.01.2012 - 16:26  ·  #28
Ik wil het ook wel testen eventueel! :)
elianmars
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 182
Geregistreerd: 12 / 2011
Subject:

Re: Optimotor

 · 
Posted: 18.01.2012 - 21:59  ·  #29
Ik ook! :D
Greyline
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Parkstad
Leeftijd: 75
Homepage: sfa-parkstad.nl
Berichten: 1806
Geregistreerd: 08 / 2009
Subject:

Re: Optimotor

 · 
Posted: 18.01.2012 - 22:12  ·  #30
Quote door elianmars

Ik ook! :D

... zou je dat wel doen met 328 paarden aan boord?
Straks mis je er nog een aantal :police:
 
Selected quotes for multi-quoting:   0