Originele Spoiler??

 
 
 
 
 
Igor_B
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Berichten: 71
Geregistreerd: 06 / 2014
Subject:

Re: Originele Spoiler??

 · 
Posted: 16.09.2014 - 20:57  ·  #16
Hoe ze het in eerste instantie probeerde op te lossen door me achterna te bellen dat ik het niet terug kon sturen omdat het een tweedehands product is, verwacht ik niet echt meewerking. Ik zal eerst de reactie op hun mail is afwachten. Misschien begrijpen ze na een nachtje slapen dat het toch echt hun fout is. Laat het jullie nog horen!
grrroovedude
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Almere
Leeftijd: 53
Berichten: 2746
Geregistreerd: 01 / 2014
Subject:

Re: Originele Spoiler??

 · 
Posted: 16.09.2014 - 21:07  ·  #17
Succes ermee.
Igor_B
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Berichten: 71
Geregistreerd: 06 / 2014
Subject:

Re: Originele Spoiler??

 · 
Posted: 17.09.2014 - 08:34  ·  #18
Zojuist een nette mail terug. Ik mag de spoiler terugsturen en als blijkt dat het imitatie is krijg ik het geld terug.
blastaway
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: South Limbourgia
Leeftijd: 46
Berichten: 3730
Geregistreerd: 03 / 2011
Subject:

Re: Originele Spoiler??

 · 
Posted: 17.09.2014 - 08:54  ·  #19
Of je moet fikse korting krijgen erop?
R-W
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zuid NL
Leeftijd: 45
Berichten: 1532
Geregistreerd: 06 / 2013
Subject:

Re: Originele Spoiler??

 · 
Posted: 17.09.2014 - 09:37  ·  #20
Quote door Igor_B

Zojuist een nette mail terug. Ik mag de spoiler terugsturen en als blijkt dat het imitatie is krijg ik het geld terug.



Maakt niet uit, je hebt 14 dagen bedenktijd en kan die spoiler zonder opgave van reden terugsturen (mits niet gebruikt en voorzien van evt originele labels, verpakking etc). De webwinkel heeft daar niets over te zeggen en mag daar geen voorwaarden aan stellen en moet je gewoon je geld teruggeven.
Igor_B
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Berichten: 71
Geregistreerd: 06 / 2014
Subject:

Re: Originele Spoiler??

 · 
Posted: 17.09.2014 - 15:48  ·  #21
Quote door blastaway

Of je moet fikse korting krijgen erop?


Dan zou ik hem nog niet willen. Ik wil graag de auto gewoon netjes houden met originele onderdelen. De imitatie heeft erg veel scherpe randjes etc.


En nog bedankt R-W! Fijn al die hulp hier van de mede forummers!
Pica
 
Avatar
 
Subject:

Re: Originele Spoiler??

 · 
Posted: 17.09.2014 - 15:55  ·  #22
Quote door Igor_B

Zojuist een nette mail terug. Ik mag de spoiler terugsturen en als blijkt dat het imitatie is krijg ik het geld terug.


Top!
R-W
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zuid NL
Leeftijd: 45
Berichten: 1532
Geregistreerd: 06 / 2013
Subject:

Re: Originele Spoiler??

 · 
Posted: 17.09.2014 - 16:05  ·  #23
Quote door Pica

Quote door Igor_B

Zojuist een nette mail terug. Ik mag de spoiler terugsturen en als blijkt dat het imitatie is krijg ik het geld terug.


Top!


Nee dus, niks 'Top's aan, terugsturen binnen de bedenktijd is sowieso geld terug. Daarnaast is het geleverde item niet het bestelde item en dus een foutieve levering, dan zou je als webwinkel al helemaal niet moeten beginnen over 'mag' en 'als' en dienen de verzendkosten ook vergoed te worden.

@Igor, graag gedaan, laat nog even weten hoe dit afloopt. mocht je er niet uitkomen kan je nog je beklag doen bij het keurmerk waarbij ze aangesloten zijn maar dat zou ik wel als uiterste doen.
Pica
 
Avatar
 
Subject:

Re: Originele Spoiler??

 · 
Posted: 17.09.2014 - 16:31  ·  #24
Quote door R-W

Quote door Pica

Quote door Igor_B

Zojuist een nette mail terug. Ik mag de spoiler terugsturen en als blijkt dat het imitatie is krijg ik het geld terug.


Top!


Nee dus, niks 'Top's aan, terugsturen binnen de bedenktijd is sowieso geld terug. Daarnaast is het geleverde item niet het bestelde item en dus een foutieve levering, dan zou je als webwinkel al helemaal niet moeten beginnen over 'mag' en 'als' en dienen de verzendkosten ook vergoed te worden.

@Igor, graag gedaan, laat nog even weten hoe dit afloopt. mocht je er niet uitkomen kan je nog je beklag doen bij het keurmerk waarbij ze aangesloten zijn maar dat zou ik wel als uiterste doen.


"Mijn Top" , bedoelde ik anders.
R-W
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zuid NL
Leeftijd: 45
Berichten: 1532
Geregistreerd: 06 / 2013
Subject:

Re: Originele Spoiler??

 · 
Posted: 17.09.2014 - 16:34  ·  #25
hoe dan? 8-)
R-W
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zuid NL
Leeftijd: 45
Berichten: 1532
Geregistreerd: 06 / 2013
Subject:

Re: Originele Spoiler??

 · 
Posted: 17.09.2014 - 17:04  ·  #26
Overigens @Pica, ook jouw webwinkel en de voorwaarden zou ik even nakijken ;) (goed bedoeld, geldt voor meer sponsoren hier met webwinkels trouwens). Lees dit eens door bijv: https://webwinkelrecht.nl/file…tenwet.pdf
Igor_B
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Berichten: 71
Geregistreerd: 06 / 2014
Subject:

Re: Originele Spoiler??

 · 
Posted: 23.09.2014 - 17:46  ·  #27
Vandaag het aankoopbedrag plus 6,75 euro (neem aan verzending, hoewel dit eigenlijk 13,25 was afijn) op mijn rekening gestort gekregen. Hij bleef erbij dat het een originele was en dat die hem toch zo weer kwijt was. Dus mensen let op met het kopen van een ''originele'' spoiler.

Feit blijft wel dat ik nu nog steeds op zoek ben naar een originele spoiler.... :(
R-W
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zuid NL
Leeftijd: 45
Berichten: 1532
Geregistreerd: 06 / 2013
Subject:

Re: Originele Spoiler??

 · 
Posted: 23.09.2014 - 18:01  ·  #28
En die €6,75 zijn dan ... ? Als daarmee het standaardtarief pakketpost PostNL wordt bedoeld, dat is al een paar maanden €6,95. Als jij €13,25 betaald hebt voor het verzenden (heen+terug), heeft hij die eigenlijk gewoon te vergoeden, maar goed. Adres om over te slaan dus. Volgens mijn heeft www.v70motors.nl er nog een, is wel wat duurder alleen.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0