De reden dat ik meestal origineel bestel , is de pasvorm .
Heb al zo vaak lopen martelen om het een beetje netjes er onder te krijgen , zelfs wel eens de flex en lasapparaat nodig gehad .
Bij origineel spul is me dat nog niet gebeurt .
Heb al zo vaak lopen martelen om het een beetje netjes er onder te krijgen , zelfs wel eens de flex en lasapparaat nodig gehad .
Bij origineel spul is me dat nog niet gebeurt .
of je hebt die ook custom laten maken? Heb de fenno morgen binnen dus laat het weten als ik de demper heb geplaatst.