Parrot MKI9200 met HU803 inbouwen

 
 
 
 
 
atiemens
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 43
Geregistreerd: 07 / 2013
Subject:

Re: Parrot MKI9200 met HU803 inbouwen

 · 
Posted: 10.10.2015 - 09:37  ·  #16
Quote door kikonline

Fijne topic dit

Ok, de foto's zijn goed, maar ik kan mij nog niet voorstellen hoe alles aangesloten moet worden. Installeer je de carkit - het blauwe kastje dan achter de autoradio? En hoef je dan alleen stekker die ik zie op de foto los te trekken en daartussen de carkit installeren?

Ik heb voor de muziek al een iMiv geïnstalleerd en als ik daar muziek afspeel is het ook zoveel zuiverder dan gewoon radio


Me de juiste kabel (Kram audio2car Volvo 84958) moet het lukken. De groene stekker van de radio er tussen en de grijze als op de foto's. Het wijst zich vanzelf is mijn ervaring. Het blauwe kastje heb ik links achter in een holte gedaan (zit nu feitelijk boven mijn rechter knie). Succes.
Xc70dehaan
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 4
Geregistreerd: 12 / 2019
Subject:

Geen foto's

 · 
Posted: 29.12.2019 - 16:46  ·  #17
Hallo allemaal

Ik ben sinds enkele weken in bezit van een mooie XC 70 uit 2002.
Hiervoor een c30 V70 en een 850 gereden.
Nu wil daar ook mijn parrot inbouwen.
Maar kan helaas de foto's niet openen.
Kan iemand mij helpen
Alvast bedankt

Met vriendelijke groeten Richard de Haan
Doeke Dobma
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 3734
Geregistreerd: 08 / 2014
Subject:

Re: Parrot MKI9200 met HU803 inbouwen

 · 
Posted: 29.12.2019 - 16:54  ·  #18
Ik heb helaas zo geen foto’s voor je, de foto’s in dit topic zullen met de forumcrash in 2017 verdwenen zijn. Wat zou je exact willen weten? Weet je hoe de radio etc los moet?
Met de juiste kabelset heb je de boel er zo tussen.
Blade
Forumsponsor
Avatar
Geslacht:
Locatie: Het Groene Hart
Leeftijd: 34
Homepage: autobedrijfpolter.…
Berichten: 5152
Geregistreerd: 09 / 2017
Subject:

Re: Parrot MKI9200 met HU803 inbouwen

 · 
Posted: 29.12.2019 - 18:21  ·  #19
Qua plaatsing van het scherm gebruik ik altijd de middenroosters. Zit als een huis daar, je ziet geen bedrading, en het schermpje zit niks in de weg.

Doeke kan je goed adviseren over de kabelboompjes voor wel of geen versterker etc..
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Xc70dehaan
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 4
Geregistreerd: 12 / 2019
Subject:

Geen foto's

 · 
Posted: 29.12.2019 - 18:48  ·  #20
Ik ben alleen benieuwd waar de kabel tussen moet ..achter de radio of tussen de kabel van de verdterker ..
Ik heb een hu 803 met centerspeaker.




Ik heb helaas zo geen foto’s voor je, de foto’s in dit topic zullen met de forumcrash in 2017 verdwenen zijn. Wat zou je exact willen weten? Weet je hoe de radio etc los moet?
Met de juiste kabelset heb je de boel er zo tussen.
[/quote]
Doeke Dobma
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 3734
Geregistreerd: 08 / 2014
Subject:

Re: Parrot MKI9200 met HU803 inbouwen

 · 
Posted: 29.12.2019 - 18:57  ·  #21
Achter de radio. Daar zit het koppelstuk van de luidsprekerkabels, daar gaat de Parrot tussen. Heb je een mute-box voor de center speaker erbij?
Xc70dehaan
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 4
Geregistreerd: 12 / 2019
Subject:

Geen foto's

 · 
Posted: 29.12.2019 - 19:28  ·  #22
Achter de radio. Daar zit het koppelstuk van de luidsprekerkabels, daar gaat de Parrot tussen. Heb je een mute-box voor de center speaker erbij?
[/quote]
Ik heb nog niks aangeschaft eerst maar eens uitzoeken hoe Ik het goed moet aansluiten...
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Doeke Dobma
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 3734
Geregistreerd: 08 / 2014
Subject:

Re: Parrot MKI9200 met HU803 inbouwen

 · 
Posted: 29.12.2019 - 19:42  ·  #23
Kabelset zonder mute-box voor de center:
https://www.winparts.nl/interi…gL-3_D_BwE

Kabelset met mute box kan ik zo snel niet vinden. Google eens op ‘Parrot volvo center’ en probeer wat te vinden. Misschien heeft V-Division ze ook wel liggen. In ieder geval aanzienlijk duurder dan gewoon de gewone kabelset.

De mute-box is alléén voor de center speaker. Dus, speel je muziek in surround sound, dan zou de center speaker doorspelen als je belt. Speel je echter in stereo (of zet je de radio in stereo als je belt) dan hoor je sowieso niks door de center speaker. Het is dus ook maar net wat je er voor over hebt. Ik zou het persoonlijk niet doen.
Xc70dehaan
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 4
Geregistreerd: 12 / 2019
Subject:

Geen foto's

 · 
Posted: 29.12.2019 - 19:54  ·  #24
Kabelset met mute box kan ik zo snel niet vinden. Google eens op ‘Parrot volvo center’ en probeer wat te vinden. Misschien heeft V-Division ze ook wel liggen. In ieder geval aanzienlijk duurder dan gewoon de gewone kabelset.

De mute-box is alléén voor de center speaker. Dus, speel je muziek in surround sound, dan zou de center speaker doorspelen als je belt. Speel je echter in stereo (of zet je de radio in stereo als je belt) dan hoor je sowieso niks door de center speaker. Het is dus ook maar net wat je er voor over hebt. Ik zou het persoonlijk niet doen.

Bedankt voor alle moeite!!!

Met vriendelijke groeten Richard
heaven
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 3
Geregistreerd: 04 / 2020
Subject:

ik zie geen foto's

 · 
Posted: 12.04.2020 - 16:23  ·  #25
Quote door atiemens

Quote door kikonline

Fijne topic dit

Ok, de foto's zijn goed, maar ik kan mij nog niet voorstellen hoe alles aangesloten moet worden. Installeer je de carkit - het blauwe kastje dan achter de autoradio? En hoef je dan alleen stekker die ik zie op de foto los te trekken en daartussen de carkit installeren?

Ik heb voor de muziek al een iMiv geïnstalleerd en als ik daar muziek afspeel is het ook zoveel zuiverder dan gewoon radio


Me de juiste kabel (Kram audio2car Volvo 84958) moet het lukken. De groene stekker van de radio er tussen en de grijze als op de foto's. Het wijst zich vanzelf is mijn ervaring. Het blauwe kastje heb ik links achter in een holte gedaan (zit nu feitelijk boven mijn rechter knie). Succes.


ik zie helaas geen foto's wil een mki9200 gaan aansluiten maar wil wel graag de juiste car2iso bestellen
Doeke Dobma
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 3734
Geregistreerd: 08 / 2014
Subject:

Re: Parrot MKI9200 met HU803 inbouwen

 · 
Posted: 12.04.2020 - 16:45  ·  #26
heaven
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 3
Geregistreerd: 04 / 2020
Subject:

Re: Parrot MKI9200 met HU803 inbouwen

 · 
Posted: 12.04.2020 - 17:34  ·  #27
Quote door Doeke Dobma

Wat voor radio heb je, ook een 803? Of een 603? Of...?


Een hu803
 
Selected quotes for multi-quoting:   0