PAS OP!

 
 
 
 
 
Baksteen
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Homepage: motor-forum.nl
Berichten: 791
Geregistreerd: 07 / 2013
Subject:

Re: PAS OP!

 · 
Posted: 14.10.2013 - 23:46  ·  #16
Even mailen naar de verkoper en km stand vragen. Dan weet je snel genoeg of het een tikfoutje was of.... niet... :bandit:
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: PAS OP!

 · 
Posted: 15.10.2013 - 00:17  ·  #17
Dat zou je kunnen doen. Maar ja, als zo een auto aangeboden wordt met een "luchtje" eraan laat ik hem snel staan! ;)
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39732
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: PAS OP!

 · 
Posted: 15.10.2013 - 19:07  ·  #18
Aan de andere kant, je kunt op deE wijze wel iemand ontmaskeren.
Wellicht dat dit met meer van zijn auto's het geval is ?
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: PAS OP!

 · 
Posted: 15.10.2013 - 22:56  ·  #19
Dat bedrijf gaat bij mij op de NO DO-list! Daar koop ik geen auto. Als de wet dit niet strafbaar stelt zit de fout toch echt bij hun en niet hier! Nu al medelijden met de persoon die deze auto koopt! Maar super opgemerkt Jan! ;)
Baksteen
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Homepage: motor-forum.nl
Berichten: 791
Geregistreerd: 07 / 2013
Subject:

Re: PAS OP!

 · 
Posted: 16.10.2013 - 02:17  ·  #20
Quote door Trissy1979

Dat bedrijf gaat bij mij op de NO DO-list! Daar koop ik geen auto. Als de wet dit niet strafbaar stelt zit de fout toch echt bij hun en niet hier! Nu al medelijden met de persoon die deze auto koopt! Maar super opgemerkt Jan! ;)


Doe s rustig.... =)

Natuurlijk koop je geen auto waarvan je vermoed dat de kilometerstand bijna 50% teruggedraaid is.

Maar wie zegt dat dit bedrijf ervan weet ?
Misschien is de auto al wel 3 x over doorgeschoven en hebben zij hem met 295.000 binnen gekregen en is hun niets te verwijten.

Dat de fout niet hier ligt lijkt me duidelijk. De wet stelt het WEL strafbaar als je ervan weet.
Niet als je er niet van weet idd... dat zou ook nogal raar zijn he ?


En er rijden massa's mensen naar volle tevredenheid met een km stand die veel minder aangeeft als de werkelijk gereden kilometerstand, als je het niet weet zou het zomaar kunnen dat je er geen last van hebt :P

Nogmaals...neemt niet weg dat ik m ook niet wil hebben als de km/prijs verhouden zo 'aangepast' is !!
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39732
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: PAS OP!

 · 
Posted: 16.10.2013 - 05:55  ·  #21
De strekking is duidelijk.
Tijd voor een slotje.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0