Pookhoes V70 vervangen

Kleurprobleem?

 
 
 
 
 
RIVADA
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 370
Geregistreerd: 07 / 2019
Subject:

Re: Pookhoes V70 vervangen

 · 
Posted: 18.09.2020 - 21:29  ·  #16
Quote door Hendrik v70N

Quote door pdons

Even een kleine up voor dit topic. Mijn pookhoes ziet er namelijk vreselijk uit met allerlei scheuren en toestanden in het nepleer. Na even zoeken op het web kwam ik een adres tegen wat hier ook al vaker is genoemd. Dit was echter een tijdje terug en ik vroeg me af of er nog recentere ervaringen zijn met dit bedrijf, of dat iemand misschien een ander adres/suggestie heeft?

Het betreft: https://www.tuningtm.nl/a-4763…escription


Heel eerlijk ver weg blijven bij deze prutsers... Ik heb helaas de fout begaan om bij hun wat te bestellen. En echt goedkoop zijn ze ook niet.. Maar goed een nieuwe pookhoes en handrem hoes bij hun besteld voor iets meer dan 45 euro.. Kreeg het keurig binnen 2 dagen geleverd..

Maar met een kleur verschil.. Ok foutje is menselijk als het daarna maar netjes oplost..En nu komt het.. Ik kan een nieuwe krijgen welke zeggen ze niet ook niet na mijn vragen... Maar ik moet zelf ook de retour kosten gaan betalen.. En ondanks dat waarschijnlijk gewoon per briefpost kan (zij doen het ook, maar rekenen wel standaard pakketprijs..) gaat het mijn om het principe.. Ik krijg iets geleverd wat niet volgens de productbeschrijving klopt en mag dan ook nog eens voor de oplossingskosten opdraaien... en daarna gewoon radio stilte... dus vandaar mij een no/go..


Moet bekennen dat ik eenzelfde ervaring heb gehad met deze leverancier; kreeg de verkeerde hoes opgestuurd (handbak ipv automaat). Contact opgenomen, kreeg vrijwel direct antwoord met verzoek een foto te sturen van de verkeerde hoes. Foto opgestuurd, en daarna bleef alles stil, ook na herhaaldelijk vragen om een reactie mijnerzijds. Uiteindelijk de aankoop geannuleerd. Opmerkelijk genoeg kreeg ik toen wel een reactie, maar toen was ik er wel klaar mee.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0