problemen gas v70 bifuel

 
 
 
 
 
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39717
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: problemen gas v70 bifuel

 · 
Posted: 13.04.2013 - 23:54  ·  #16
Nou Tristan,

Ik denk dat je hier wel een punt hebt.
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: problemen gas v70 bifuel

 · 
Posted: 14.04.2013 - 01:16  ·  #17
10 tegen 1 dat dit de verlossing brengt Hans! Kan echt haast niet anders! Weet je wat dan ook nog het voordeel is? Die dingen zijn zo vervangen! :D Het zoeken naar de oorzaak heeft vast en zeker langer geduurd! Dat was bij mij althans wel het geval hahahaha!

Vervang ze anders sowieso preventief jongens. De auto wordt er nooit slechter van en die rubbertjes kosten ook nog eens geen drol! :love:

Succes en laat ff horen of dit de auto geholpen heeft! ;)

Groetjes,

Tristan
v40pokemon
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: 040
Berichten: 114
Geregistreerd: 02 / 2013
Subject:

Re: problemen gas v70 bifuel

 · 
Posted: 15.04.2013 - 10:00  ·  #18
NIet dat het de oplossing is van het probleem, maar de originele bougies blijken in de praktijk de beste te zijn voor Volvo's op LPG. Op het 850forum zweren ze hier ondertussen ook al bij. In mijn T-5R had ik vaak gestotter boven de 3500-4000 toeren. Na veel bougies geprboeerd te hebben (van 2euro p.st. - 30euro p.st.) ben ik uitgekomen bij de originele. Die bleven ongeveer 250000km goed (met pittige rijstijl ;))
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: problemen gas v70 bifuel

 · 
Posted: 15.04.2013 - 13:28  ·  #19
Heb ik ook al aan gedacht maar in dit geval blijf ik echt bij het valse lucht verhaal! Dat je het beste Volvo bougies kunt gebruiken ben ik dan wel met je eens! :)
Ik ben sowieso iemand van het originele spul want ja... Het is er per slot van rekening voor gemaakt! :D
Probeer eerst die rubbertjes maar eens zou ik zeggen. ;)

Groetjes,

Tristan.
David de Vries
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: H.i.Ambacht
Leeftijd: 42
Berichten: 94
Geregistreerd: 02 / 2013
Subject:

Re: problemen gas v70 bifuel

 · 
Posted: 15.04.2013 - 19:50  ·  #20
Na je duidelijke uitleg lijken de ringetjes wel de oplossing van het probleem.
Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen..
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: problemen gas v70 bifuel

 · 
Posted: 15.04.2013 - 20:43  ·  #21
Anders ikke wel haha! Hoop dat we er snel meer over horen! ;)
jaap shrek
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Wildervank
Leeftijd: 55
Berichten: 68
Geregistreerd: 11 / 2012
Subject:

Re: problemen gas v70 bifuel

 · 
Posted: 24.04.2013 - 19:59  ·  #22
Ik heb nog geen tijd gehad om er mee bezig te gaan door ziekte.
Echter rijd hij nu al 2 dagen zonder problemen....lijkt wel met het weer te maken te hebben..
Ik hoop binnenkort even wat tijd te hebben, ik heb nu even wat anders aan mijn hoofd, ik hoop morgen de uitslag te krijgen of ik een open hart operatie kan krijgen of dat ik moet wachten op een harttransplantatie.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39717
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: problemen gas v70 bifuel

 · 
Posted: 24.04.2013 - 20:31  ·  #23
Jaap,

Dit is niet zo mooi allemaal.
Ik wens je veel sterkte toe !
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: problemen gas v70 bifuel

 · 
Posted: 24.04.2013 - 20:40  ·  #24
...
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: problemen gas v70 bifuel

 · 
Posted: 24.04.2013 - 20:44  ·  #25
Heel veel sterkte toegewenst.

Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal goed komt voor je.
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: problemen gas v70 bifuel

 · 
Posted: 24.04.2013 - 22:36  ·  #26
Ik wens je ook heel veel sterkte toe Jaap! En als we iets voor jou of je auto betekenen kunnen dan geef maar een gil! Dit is geen fijn bericht en hoop echt dat het allemaal helemaal goed gaat komen! Nogmaals sterkte met alles!

Groet,

Tristan
jaap shrek
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Wildervank
Leeftijd: 55
Berichten: 68
Geregistreerd: 11 / 2012
Subject:

Re: problemen gas v70 bifuel

 · 
Posted: 25.04.2013 - 19:00  ·  #27
Allereerst bedankt. Vandaag weer contact gehad met de cardioloog, Mri was zeer duidelijk, nu gaan de heren nogmaals rond de tafel om te discussiƫren over de juiste operatie....nog maar weer een paar weken wachten...
Vanmiddag even met de auto aan de gang geweest en nogmaals alle slangetjes e.d. gecontroleerd, tot mijn verbazing bleek er een slangetje die van de verdamper loopt naar een tuitje naast de injectoren (gebrekkige technische kennis dus geen idee wat voor slangetje ) die lucht aanzuigt bleek aan de onderzijde nogal bros... deze vervangen en proefgereden, het lijkt goed te gaan , dus hopelijk is dit het geweest.... de injectoren was niets mis mee, ook geprobeerd met remreiniger, geen reactie.
Als het dit slangetje is geweest , wat mijn inziens heel goed mogelijk is heeft het toch met valse lucht te maken gehad...
Wordt vervolgd....
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: problemen gas v70 bifuel

 · 
Posted: 25.04.2013 - 19:22  ·  #28
Ik denk dat je hiermee zomaar eens je probleem opgelost kon hebben Jaap! Super! Van de heren doktoren.... Ik hoop echt dat ze snel actie ondernemen en dat jij weer heel snel de oude mag zijn!!

Groetjes en sterkte,

Tristan
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39717
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: problemen gas v70 bifuel

 · 
Posted: 25.04.2013 - 20:56  ·  #29
Jaap,

Als dit zo doorgaat dan ben zowel jij, alsmede jouw Volvo binnen korte tijd weer de oude.
Het is je van harte gegund.
Wij zullen voor je duimen. ;-)
jaap shrek
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Wildervank
Leeftijd: 55
Berichten: 68
Geregistreerd: 11 / 2012
Subject:

Re: problemen gas v70 bifuel

 · 
Posted: 14.05.2013 - 19:09  ·  #30
Nou gisteren bij het inhalen begon de volvo op 4 cilinders te lopen..uit laten lezen, cilinder 1 gaf missfire...boel even nagelopen en de bobine bleek kaduuk, nieuwe gehaald gemonteerd en jawel hij loopt weer als een zonnetje, houd ook niet meer in bij 1500 toeren dus de klachten uit het verleden zijn veroorzaakt door een slecht functionerende bobine...hij gaf bij eerdere uitlezingen geen foutcodes aan..
Maar goed probleem opgelost. :D
Ohja , ik heb bericht gekregen van de heren doktoren dat ze gaan opereren :D , dus nu een afspraak om alle ins en outs van de operatie te bespreken...
 
Selected quotes for multi-quoting:   0