Raamfolie

 
 
 
 
 
Notaname
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 82
Geregistreerd: 11 / 2017
Subject:

Re: Raamfolie

 · 
Posted: 23.11.2018 - 15:32  ·  #46
Quote door Bigdog

De ruit kan nog steeds kapot.
Gebeurt het door een ander, dan heb je wel het voordeel dat je geen glas in de auto krijgt.


Dat is fijn om te horen. We hebben ooit een stel vrienden verloren omdat ze de auto niet uit konden.
Denk niet dat mijn vrouw dat folie anders had ziet zitten.
Barto
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht: n/a
Leeftijd: 50
Berichten: 360
Geregistreerd: 08 / 2017
Subject:

Re: Raamfolie

 · 
Posted: 23.11.2018 - 21:20  ·  #47
Ha Eric,

Tragisch om te horen. Er bestaat idd folie die aangebracht kan worden om o.a. inbraak en carjacking te voorkomen. Die folie is niet te doorbreken met een lifehammer oid. Maar die folie is echt een heel andere soort folie dan de folie die jij laat plakken ter verduistering van de ramen.

Ik heb op dit "adresje" mijn koplampen laten wrappen met weer een andere soort folie. Ik had mijn koplampen laten polijsten en met deze folie voorkom ik dat ik straks weer moet laten polijsten. Dat kan natuurlijk niet oneindig. De folie beschermt tegen steenslag en vuil en is elastisch bij verwarmen. Dat gaat vanzelf want de lampen worden warm. Dus putjes verdwijnen vanzelf. 10 jaar garantie (met certificaat) en carwash proof. Prima adres, prima service. En.... zoveel wensen, zoveel soorten folie. ;-)

Check eventueel de foto's van het bedrijf op ons forum bij Leden/ voorstellen: Barto
Notaname
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 82
Geregistreerd: 11 / 2017
Subject:

Re: Raamfolie

 · 
Posted: 10.12.2018 - 21:28  ·  #48
Dank je wel Barto. Heb ze op m'n lijst gezet. Klinkt goed.

Groet, Eric
 
Selected quotes for multi-quoting:   0