Rti dood

Zekeringen

 
 
 
 
 
Paul
 
Avatar
 
Subject:

Re: Rti dood

 · 
Posted: 23.01.2022 - 15:40  ·  #16
Inderdaad maar momenteel nog aan het vechten.....wel al geluid van de cd die draait en het systeem is al verlicht maar verder nog niets.....mij verwondert dat men de laser zomaar voorzichtig met de vinger heen en weer kan schuiven op het gekartelde asje, volgens mij moet dit toch vaststaan zodat de laser alleen beweegt volgens de omwentelingen van dat asje maar ben me niet zeker.
Grts Paul
Noob
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Berichten: 455
Geregistreerd: 10 / 2012
Subject:

Re: Rti dood

 · 
Posted: 24.01.2022 - 09:21  ·  #17
Misschien stomme vraag maar is je stuurwielbediening nog wel goed?
Als er spanning op het systeem komt dan zou ik toch na de zekeringen de bediening het eerst verdenken/controleren.
.
Het handigste doe je dat met een multimetertje.
De accupool en airbag losnemen is 2 min werk.
Paul
 
Avatar
 
Subject:

Re: Rti dood

 · 
Posted: 24.01.2022 - 11:47  ·  #18
Beste, dank voor de vraag maar mi werkt die, cruise control, radio en zo werken perfect, je vraag kan het wel zijn als het RTI apart aangesloten zou zijn in het stuur ik bedoel daarmee het circuit onafhankelijk van radio en cruise control?
Ook met de afstandsbediening doet de RTI niets.
Het is voor mij echt zoeken naar de naald in het hooi....jammer genoeg zijn we als Belgen uit de streek van West-Vlaanderen hier ook niet dik vertegenwoordigt, jammer want het is een zeer goed forum.
Men kan hier ook niet eens een collega uit de buurt halen om raad/daad te vragen maar gelukkig bestaan jullie.
Eenmaal woonachtig in Duitsland ( niet ver van de Nederlandse grens ) ziet de wereld er toch een beetje anders uit voor mij en vooral de V ;)!
Doeke Dobma
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 3734
Geregistreerd: 08 / 2014
Subject:

Re: Rti dood

 · 
Posted: 24.01.2022 - 13:12  ·  #19
Maar zit de RTI stekker nou achterin de radio of niet? Ik heb nog niet gelezen of je dat al bekeken hebt.
Paul
 
Avatar
 
Subject:

Re: Rti dood

 · 
Posted: 24.01.2022 - 17:20  ·  #20
Hallo, nieuwe batterij heeft blijkbaar vertraging maar ondertussen verder gedaan, stekker zit in radio, scherm komt omhoog, gekleurd met het Volvo rti logo maar dan melding: can't read disk blablabla Volvo dealer opzoeken. Cd wordt ondertussen wel aangenomen en uit via eject.
Morgen komt de nieuwe batterij maar die zal daar niets meer aan veranderen. Maar ik heb het tenminste geprobeerd en heb gelukkig nog een alternatief via een ander forumlid, gelukkig maar.
Grts Paul
Doeke Dobma
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 3734
Geregistreerd: 08 / 2014
Subject:

Re: Rti dood

 · 
Posted: 24.01.2022 - 19:14  ·  #21
 
Selected quotes for multi-quoting:   0