S70 2.5 1999 te koop, met uitgebreide review

 
 
 
 
 
brinkie
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 55
Berichten: 2447
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

S70 2.5 1999 te koop, met uitgebreide review

 · 
Posted: 01.06.2026 - 21:54  ·  #1
De kogel is door de kerk, we gaan de S70 definitief verkopen. Niet dat de auto zo slecht is, want ik geloof dat ik werkelijk elk probleem wel gehad en opgelost heb. Maar ik ben 'm onderhand vaker aan het wassen dan aan het tanken, want ik heb geen auto meer nodig voor mijn werk, en zoonlief kan met de V70 op pad omdat we voor het woonwerkverkeer van mijn vrouw een ID.3 hebben gekocht.

Ik kan wel een hoop foto's posten, maar een review door een bekende auto-YouTuber is natuurlijk veel beter :)
https://youtu.be/9Wy4UBzfWFc

Advertentie op Marktplaats:
https://link.marktplaats.nl/m2405722342

Vraagprijs € 2.450

Auto is te bewonderen in Houten, vlakbij Utrecht.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
brinkie
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 55
Berichten: 2447
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Re: S70 2.5 1999 te koop, met uitgebreide review

 · 
Posted: 03.06.2026 - 11:55  ·  #2
Advertentie heb ik ook op Autoscout staan, maar daar komen alleen oplichters op af lijkt het wel. Wel leuk om ze te trollen, daar niet van, maar met de verkoop schiet het zo niet op.
https://www.autoscout24.nl/aan…c5435a5b30
hetschaap
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: wageningen
Leeftijd: 105
Berichten: 622
Geregistreerd: 05 / 2018
Subject:

Re: S70 2.5 1999 te koop, met uitgebreide review

 · 
Posted: 05.06.2026 - 08:17  ·  #3
mooie auto blijft het. En geduld is een schone zaak, kan zomaar een maand of langer duren voordat je een serieuze koper hebt. De prijs lijkt me oke.
brinkie
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 55
Berichten: 2447
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Re: S70 2.5 1999 te koop, met uitgebreide review

 · 
Posted: Vandaag om 09:30  ·  #4
Nou die liefhebber heeft zich gemeld! 😎

Ik had vrijdag een jongedame over de vloer die problemen had met de elektronica van haar Volvo 480, iets waar ik onderhand tegen wil en dank wereldwijd specialist voor ben. Ze was speciaal hiervoor uit Friesland naar Houten komen rijden, had een Volvo jas aan want rijdt dagelijks met een Volvo truck, kortom, liefhebber van het merk. Het probleem kon ik niet oplossen, maar wel een potje thee zetten en de suggestie doen, is het niet handig om een andere auto erbij te kopen waar de onderdelenvoorziening en betrouwbaarheid iets beter van zijn? Intussen was Max thuisgekomen en die heeft uitgebreid de auto gedemonstreerd, want hij heeft de meeste kilometers met die auto gemaakt.
Ze moest nog door naar de Volvo 480 onderdelenman die een half uur verderop woont, dus ik zei, hier is de sleutel van de S70, er zit nog genoeg benzine in de tank, probeer 'm eens lekker uit.
Lang verhaal kort, over een paar weken komt ze 'm halen.

En nu krijg ik een reactie op mijn Marktplaats-advertentie van iemand die zich "volvoman" noemt. Die moet ik gaan teleurstellen, maar het onderstreept dat je inderdaad wat geduld moet hebben, en dat het een liefhebbersauto is.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 40293
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: S70 2.5 1999 te koop, met uitgebreide review

 · 
Posted: Vandaag om 16:04  ·  #5
Dat is een mooi verhaal en is zo te lezen gemeend serieus.👍🏻

Ik laat de advertentie nog even staan, totdat de auto ook werkelijk is opgehaald.
Selected quotes for multi-quoting:   0