Goed van je om nog even te vragen hoe het is afgelopen met het schade plekje. Niet. Nog niet.
Het was nogal druk op werk zodoende kon ik niet improviseren met mijn tijd. Jammer natuurlijk want het is een lelijke plek en het feit dat een mede forummer de moeite neemt om een tip te posten, verdient natuurlik een reactie. En actie in dit geval.
Bedankt voor je reactie natuurlijk! Ik ga er zeker mee aan de slag. Het liefst rij ik met de V70 direct lang. Foto's en mail is niet altijd handig. Hij staat op mn shortlist! Keep you posted (PM)
Het is natuurlijk veel te lang geleden... Ik had even een update moeten en kunnen uitbrengen. Door werk en prive ben ik er niet aan toegekomen om alle tips verder uit te lopen maar natuurlijk: iedereen hartelijk dank voor de tips.
Ik had mazzel. Ja zeker. Via Centraal Beheer, waar ik veel van mijn verzekeringen heb afgesloten, ontving ik een email dat de "kleine uitdeuk daagjes" eraan kwamen. Kon via een invulformulier aangeven dat ik tot 3 kleine deukjes gratis kon laten uitdeuken ( niet spuiten). Nou, je begrijpt wel dat ik daarvan graag gebruik maakte. Op een zaterdag werd Ahoy Rotterdam afgehuurd (!) en er stonden echt honderden auto's te wachten op een uitdeuk beurt. Het was echt heel goed geregeld door Centraal Beheer. In de wacht rij werden cadeautjes uitgedeeld en appels. Om de 100 meter verkeersregelaars die iedereen in de juiste banen leidden. Uiteindelijk werden de auto's uitgedeukt op een professionele wijze. Per auto werd een half uurtje ingeruimd. Je kon er op wachten. Gratis koffie, fris, koeken en wat muzikanten die voor een ontspannen sfeertje zorgden. Alle kindjes blij. Ik was na een dik uur van inrijden tot klaar-met - uitdeuken klaar. Prima geregeld. Geen gestress, geen enorme Ikea drama's. Aanrader voor iedereen. Nu nog een spuiter of een stiftje vinden......