Als je voor de auto staat en je kijkt naar achteren toe, zie je links je rechter koplamp, multiriem en een plastic vierkante bak met een losse deksel erop. Deze deksel zit vastgeklikt met 2 klemmen, die kun je los halen. Nu zie je of 1 of 2 ECU's zitten, afhankelijk of je een handbak of automaat hebt. De meest rechtse moet je hebben in ieder gevall ;D
Even hendel die er overheen loopt loshalen en ECU er rustig uitrekken en even laten liggen. Dichtbouwen in omgekeerde volgorde.
Even hendel die er overheen loopt loshalen en ECU er rustig uitrekken en even laten liggen. Dichtbouwen in omgekeerde volgorde.
Het gedrag is wel enigzins anders dan bij de reset via de accupool (- los en na 15 min. met contact in stand 2 weer vastzetten). Het schokken bij gas los is er wel nog steeds. Het is eigenlijk meer schokken bij vaste stand van het gaspedaal, koppeling in of gas helemaal los, los het probleem dan op.
. Je kunt die verdomde beugel er ook gewoon aflaten, de deksel van de ecu-bak zit (als het goed is) er ook nog geklikt op en dat is meer als zat. Die metalen beugel eroverheen doet verder helemaal niets !