SIM kaart Volvo S80

 
 
 
 
 
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39735
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: SIM kaart Volvo S80

 · 
Posted: 07.08.2012 - 16:57  ·  #16
Quote door Greyline

... volgens mij gewoon alle providers, ik heb die ook al lang als duo-card van Vodafone :love:


Ik weet dat er een aantal providers de simkaarten hebben aangepast, maar of ze dit ook daadwerkelijk allemaal hebben gedaan ?
Ik denk dat vooraf informeren hier een hoop problemen en frustratie voorkomt.
mad2000
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Berichten: 52
Geregistreerd: 07 / 2012
Subject:

Re: SIM kaart Volvo S80

 · 
Posted: 21.08.2012 - 17:41  ·  #17
Laat ik nou net een inbouwset gekocht hebben met zo'n ouderwetse grote simkaart.
Ik vroeg me al af waar dat kastje zou moeten komen te zitten want uit de inbouwbeschrijving kon ik het niet zo snel afleiden.

Als iemand een fotootje heeft waar en hoe dat ding onder de hoedenplank zit dan zou dat fijn zijn.

MG
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39735
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: SIM kaart Volvo S80

 · 
Posted: 21.08.2012 - 21:22  ·  #18
Quote door mad2000

Laat ik nou net een inbouwset gekocht hebben met zo'n ouderwetse grote simkaart.
Ik vroeg me al af waar dat kastje zou moeten komen te zitten want uit de inbouwbeschrijving kon ik het niet zo snel afleiden.

Als iemand een fotootje heeft waar en hoe dat ding onder de hoedenplank zit dan zou dat fijn zijn.

MG


Er zijn ook enige modellen welke de kast rechts van het midden, vlak bij de achterruit onder de hoedenplank hebben gemonteerd.
( uitgaande van de bestuurder )
mad2000
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Berichten: 52
Geregistreerd: 07 / 2012
Subject:

Re: SIM kaart Volvo S80

 · 
Posted: 22.08.2012 - 23:33  ·  #19
Denk dat ik hem maar niet inbouw.....
Volgens de dealer zal het naar alle waarschijnlijkheid niet goed gaan omdat het een verkeerd bouwjaar phone is. Ik heb een 2001 en toen hadden ze de sim al onder het toetsenblok zitten ipv onder de hoedenplank.
Dus wil iemand nog een telefoonset overnemen? Stiurknoppen en armsteun deksel moet je nog wel bestellen bij de dealer die zitten er niet bij......
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39735
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: SIM kaart Volvo S80

 · 
Posted: 23.08.2012 - 18:24  ·  #20
Quote door mad2000

Denk dat ik hem maar niet inbouw.....
Volgens de dealer zal het naar alle waarschijnlijkheid niet goed gaan omdat het een verkeerd bouwjaar phone is. Ik heb een 2001 en toen hadden ze de sim al onder het toetsenblok zitten ipv onder de hoedenplank.


Het meest veilig is er een in te bouwen van hetzelfde MY als jouw auto.
Zodoende weet je zeker dat je geen probleem met je canbus krijgt.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0