Is er niet iemand in de buurt met een VIDA interface?
Ik neig er sterk naar te vermoeden dat er wat anders aan de hand is dan alleen vacuum. Thermostaat vervangen en daarna een probleem lijkt me een vreemde oorzaak voor dit soort problemen. Maar aan de andere kant......er zijn wel meer parameters in het hele brandstofinspuittraject welke dit soort dingen kunnen veroorzaken.
Vacuum lekkage kan er eentje zijn. Maar verkeerde temperatuursensor waarde kan er ook eentje zijn. Te veel brandstof inspuiten a.g.v verkeerde gemeten waarden kan allerlei vreemde effecten hebben. Ik heb zelf bij mijn vorige auto, of eigenlijk twee auto's terug problemen gehad met de lambda. Inhouden, geen storingslampje en alleen inhouden bij half warme motor. Uiteindelijk bleek de voorverwarming van de lambda defect wat alleen tot echt grote problemen leidde bij half warme motor. Te veel brandstof en motor verzopen.
Ben dus wel benieuwd wat er qua live-data tevoorschijn komt als je je auto gaat aansluiten aan VIDA. Dan kun je mogelijk op basis daarvan verder gaan redeneren. MOgelijk zijn er ook foutmeldingen welke niet tot een lampje leiden, maar wel problemen kunnen veroorzaken bij o.a. de stationaire loop / regelbereik van de lambdasonde.