Ventilatie springt spontaan aan

Als de motor is afgezet...

 
 
 
 
 
FUNK3
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Enschede
Berichten: 1555
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

Re: Ventilatie springt spontaan aan

 · 
Posted: 20.08.2013 - 12:38  ·  #16
nee daar kom je niet achter want de ecm kiest niet voor een droogsessie met te weinig accuspanning zoals waal aangeeft.
vliegendev70
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: IJSSELSTEIN (UTR)
Leeftijd: 57
Berichten: 104
Geregistreerd: 09 / 2011
Subject:

Re: Ventilatie springt spontaan aan

 · 
Posted: 20.08.2013 - 12:47  ·  #17
Gelukkig maar. Fijne auto's die Volvo's!

Quote door FUNK3

nee daar kom je niet achter want de ecm kiest niet voor een droogsessie met te weinig accuspanning zoals waal aangeeft.
FUNK3
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Enschede
Berichten: 1555
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

Re: Ventilatie springt spontaan aan

 · 
Posted: 20.08.2013 - 13:32  ·  #18
erg fijn!!! had veel eerder wat moeten investeren in een goede auto maar in die 4 maanden heb ik het nog niet meegemaakt een droogsessie wel de aanjager gehoord 1x toen ik wegliep bij de auto maar heel kort een minuutje ofzo. Is dat ook van de Airco? of iets anders?
R-W
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zuid NL
Leeftijd: 45
Berichten: 1532
Geregistreerd: 06 / 2013
Subject:

Re: Ventilatie springt spontaan aan

 · 
Posted: 20.08.2013 - 13:42  ·  #19
Ik regelmatig wel hoor, zeker toen het zo warm was en de airco goed heeft moeten werken. Was niet meteen na het uitzetten maar ong 3 kwartier later (da's meteen ook de reden van verwondering ;) ) Jouw nablazen klinkt meer als het nakoelen van de motor na een stevige rit.
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Ventilatie springt spontaan aan

 · 
Posted: 20.08.2013 - 23:51  ·  #20
Quote door FUNK3

erg fijn!!! had veel eerder wat moeten investeren in een goede auto maar in die 4 maanden heb ik het nog niet meegemaakt een droogsessie wel de aanjager gehoord 1x toen ik wegliep bij de auto maar heel kort een minuutje ofzo. Is dat ook van de Airco? of iets anders?


In jouw geval kan je ook nog weleens de koel-fan bedoelen die gewoon eventjes naloopt omdat de motor erg warm is. Dat doet die van mij ook vaker. Duur inderdaad minder dan een minuut gemiddeld! ;)
 
Selected quotes for multi-quoting:   0