Vervangen zijmarkeringslicht Volvo V70 niet mogelijk door scheur

Doeke Dobma
Supporting Member
Geslacht: n/a
Subject:

Re: Vervangen zijmarkeringslicht Volvo V70 niet mogelijk door scheur

· 
Posted: 19.07.2018 - 17:09  ·  #31
Haha, ik vind het prachtig. Misschien moet je mijn reactie nog eens lezen. Al de door jou aangedragen lampen zijn pre-facelift, dus met 'ribbels' in het kunstof glas. En je moet dus de lampen hebben zonder ribbels, waar je dus gewoon helder door het kunstof glas heen kijkt.
Doeke Dobma
Supporting Member
Subject:

· 
Posted: 19.07.2018 - 17:11  ·  #32
Woodkid
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 19.07.2018 - 18:03  ·  #33
Wat suf! Nu zie ik pas echt wat je bedoelt. Precies de reden dat sommige mensen nu eenmaal afhankelijk zijn van dit soort fora :)

Ik durf al bijna geen link meer te plaatsen, maar dan zou dit wel echt een goede optie moeten zijn (naast de twee die jij al aangaf):

https://www.onderdelenlijn.nl/…/10097774/

Als ik inderdaad tot aankoop over ga, zal ik even controleren of de ledjes erbij zitten. Bedankt voor de tip!
Doeke Dobma
Supporting Member
Subject:

· 
Posted: 19.07.2018 - 18:34  ·  #34
Dat is inderdaad de goede, maar gezien de prijs zou ik zeer achterdochtig zijn wat betreft de staat van de lamp. 20 euro is wel heel weinig. Behalve de behuizing, het kunstof glas, denk ik aan de reflector, zowel bij het achteruitrijlicht (op de bodem zeg maar) als bij de ledjes. Dat zijn de eerste plekken waar evt aantasting te zien is.
Woodkid
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 15.08.2018 - 09:53  ·  #35
Ik heb contact opgenomen met een garage in de buurt en die hebben er voor een zeer redelijke prijs een nieuwe onderste lichtunit ingezet. Het zijmarkeringslicht doet het dus gelukkig weer! Desalniettemin vriendelijk bedankt voor de hulp iedereen!
Woodkid
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 28.04.2019 - 17:31  ·  #36
Het geheel krijgt ruim een halfjaar later toch nog een staartje. Hetzelfde markeringslicht is opnieuw defect. Brandde eerst zwakker, ging toen knipperen en is nu geheel uit. Op zich wel vreemd aangezien de gehele lichtunit in augustus 2018 is vervangen en er ook nieuwe LED-lampjes in zijn gezet. Het zijmarkeringslicht aan de andere kant heb ik nooit hoeven vervangen. Iemand tips, zodat ik beter voorbereid naar de garage kan of is het niet anders en moeten er opnieuw nieuwe LED-lampjes in à ongeveer €50?

Bij voorbaat hartelijk dank!
Selected quotes for multi-quoting:   0