ook hier wordt al vele jaren graag gekampeerd met de caravan.
we hebben verschillende caravan's gehad, begonnen met een Burstner (getrokken door een Skoda Octavia Combi 2.0 4x4)
vervolgens even caravanloos geweest en toen een opknapper gekocht.
Een Knaus uit 1988, deze werd door mijn eerste volvo getrokken de V70 Bi-Fuel uit 2005.
Na het klussen zat te zijn geweest aan de caravan deze verkocht en een Engelse caravan uit 1990 terug gekocht.
Letterlijk alles erop en eraan, maar uiteindelijk werd deze te krap voor ons, met 2 tieners was een stapelbed
niet meer toereikend, de 2 honden hielpen met het ruimtegebruik uiteraard ook niet mee.
Ondanks dat we niet direct de intentie hadden om een andere te komen kwam er een caravan op ons pad
welke we niet konden weigeren, wel erg groot, maar dat vind ik ook wel weer leuk! 2,5 mtr breed en incl Dissel 7,5 mtr lang.
De huidige XC60 rijdt heerlijk met de combinatie, al vond ik vorig jaar een snelweghelling met deze combi iets tegenvallen.
auto gaf toen toch de melding dat ze het erg warm kreeg, iets rustiger de berg op gegaan om dit te voorkomen, en in de bergen zelf geen centje pijn!