Volvo Klassieker Beurs 2023

 
 
 
 
 
hetschaap
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: wageningen
Leeftijd: 103
Berichten: 520
Geregistreerd: 05 / 2018
Subject:

Re: Volvo Klassieker Beurs 2023

 · 
Posted: 25.09.2023 - 11:52  ·  #16
Quote door brinkie

Het was inderdaad vooral ouwe meuk, elk jaar zie ik dezelfde standhouders met dezelfde spullen, die ze elk jaar niet verkopen... Het loopt hard terug op deze manier, zelfs vanuit mijn "eigen" club was er nauwelijks belangstelling, ondanks een uitgebreide clubstand op de beurs, met 2 auto's en gratis koffie/thee/fris/bier. Jammer genoeg geen tosti's want de groepen bleken maar met 6A gezekerd te zijn.


Dat met die onderdelen zie je wel bij meerdere auto beurzen, ik loop ook wel eens op andere (oldtimer) auto beurzen en daar staan vaak elk jaar dezelfde gasten met een aanhanger vol met dezelfde spullen. Leuk als je een specifiek onderdeeltje of iets dergelijks nodig hebt en dat op de kop kunt tikken, of als ze daar een verbeterde of goed gereviseerde versie van een onderdeel hebben, maar er staan vaak ook lui met ouwe troep, ongetest of gewoonweg kapot, waar dan behoorlijk flinke bedragen voor gevraagd worden.
Doeke Dobma
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 3741
Geregistreerd: 08 / 2014
Subject:

Re: Volvo Klassieker Beurs 2023

 · 
Posted: 25.09.2023 - 12:26  ·  #17
Inderdaad, je snapt niet wat ze er doen. Voor 2 dagen beurs betaal ik 300€. Tel het werk erbij op, dan moet er natuurlijk wel wat verdient worden. Sommige standhouders hebben veel spul, maar allemaal oud, beschadigd, lelijk, gedeukt, dikke laag stof… dat verkoopt niet én het toont gewoon niet.
Er waren dit jaar wel minder standhouders dan vorig jaar. Wel jammer.
Overigens is me verteld dat het Autotron binnenkort flink verbouwd/vernieuwd wordt om aan toekomstige eisen te voldoen. Volgend jaar 600A dus dan vliegende tosti’s denk ik, Robert.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0